دانلود تحقیق درباره شهرك يا آتي شهر(تغييرشكل يك مكان مدني)

دانلود تحقیق درباره شهرك يا آتي شهر(تغييرشكل يك مكان مدني)

تعداد صفحات:17

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

 

شهرك يا آتي شهر:تغيير شكل يك مكان غير مدني

حومه نشيني گاهي اوقات در مجاورت مركز شهري رخ مي‌دهد، همانطور كه در مورد شهر (BTC) در اسلوني، شهر (جابلژانا) مي بينيم. آقاي  بوستجان وگو از گروه معماري ساداروگو ما را به يك سفر كوتاه برده و تكامل توسعة يك مركز خريد حومه‌اي را كه درو ازي نقطة كور شهري مي‌باشد نشان مي‌دهد و رشد آنرا به سمت تبديل شدن به يك شهر و مركز معتبر و اصل توضيح مي‌دهد.

بايد گفت شهر(BTC) بزرگترين مركز تجارتي- ورزشي – تفريحي اسلوني مي‌باشد هدف آن بهترين و بزرگترين شدن در اروپاست.

دو جملة بالا موقعيت امروزي و هدف خلاصه شدة كمپانيBTC را كه مالك مركز خريد BTCيا شهرك BTC واقع در منطقه اي ما بين جاده هاي داخلي و خارجي شهر جايلژانا است نشان مي‌دهد.

اين شهرك و مركز خريد از نظر مساحت و اندازه شبيه شهر( جايلژانا) بوده و در موقعيت 3 كيلومتري از اين شهر قرار دارد. اين شهرك يك موقعيت دو گانه و حد واسطه دارد، و شهري تجاري با زير ساختارهي مشخص، تركيب و منظري جالب در روز وشب مي‌باشد كه معمولاً در راستاي جاده هاي بزرگ در پيرامون شهرهاي بزرگ ديده مي‌شود. در حقيقت آن يك تمركز از حومه نشيني مي‌باشد كه در قالب يك مدنيّت و شهر نشيني قرار گرفته است. مركز BTC)) منطقه اي مشخص مناطق شهري و غير شهري را از هم جدا مي نمود در اينجا پاك شده و شرايط بگونه اي تكميل گشته اند كه شهرك خريد و تجاري BTC به شهري اصيل و بي همتا تبديل گشته است. براي بهتر درك كردن شجرة نامة اين تغيير شكل مدني عجيب و خارق العاده ما لازمست تا نظري داشته باشيم به اينكه آن چگونه شروع شده و اين توسعه را دنبال نموده تا بصورت امروزي درآيد قبل از اينكه نظر اشتباهي درمورد آينده آن داشته باشيم. با برگشتن به سالهاي 1950، قسمت شرقي اين شهر كه هم اكنون (BTC)مي‌باشد يك منطقة صنعتي ويژه، انبارها و خطوط راه آهن بود كه در راستاي جاده اي كه امروزه(لتاليسكاكستا) (جادة هوايي) مي‌باشد و منتهي به شهر و باند فرودگاه قديمي مي‌شود قرار دارد.

خانه هاي حومه نشنين فقير، آپارتمانهاي مسكوني كوچك و تكه هايي از مناطق سر سبز ما بين ريل هاي آهن، ونيز انبارها و كارگاههاي بزرگ باعث شدند منطقه تظاهري حومه اي و شهركي بخود گيرد و تنها آنهايي كه در اينجا زندگي يا كار مي كردند كه مي توانستند در مناطق حومه نشين BTC)) يافت شوند. منطقه اي كه زياد هم جالب و جاذب نبود.


دریافت فایل


دانلود تحقیق درباره شهرك يا آتي شهر(تغييرشكل يك مكان مدني)

دانلود تحقیق,شهرک یا آتی شهر,تغییرشکل یک مکان مدنی

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید