دانلود تحقیق درباره لقاح مصنوعی

دانلود تحقیق درباره لقاح مصنوعی

تعداد صفحات:14

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

 

لقاح مصنوعی

از تحقیقات کشتیرانی

راهنمایی درباره ی IVF برای همکاری تیم اصلی . همکاری دانشگاه و کالج های مسیحی را ببینید . برای فرمت فایل ویدیویی هند ، لوله آزمایش جنین هندی را ببینید . برای برنامه تلویزیونی ، لوله آزمایش جنین برانیاک را ببینید . برای فیلم 1938 فیلم لوله آزمایش جنین را ببینید .

لقاح مصنوعی (IVF) فرآیندی است که بوسیله آن سلول های تخمی با اسپرم خارج از رحم بارور می شوند . IVF عملی کلی در باروری هنگامی است که روش های فناوری تناسلی دیگر با شکست مواجه شده اند . این فرآیند شامل کنترل هورمونی فرآیند تخمک گذاری و کاهش تخمک است از تخمدان های زن و اجازه به بارور شدن اسپرم ، تخمک بارور شده به رحم بیمار منتقل می شود و تمایل دارد یک بارداری موفق ایجاد کند . اولین کودک لوله آزمایشی لوییز براون در سال 1987 متولد شد .

اصطلاح مصنوعی بارشیه لاتین به معنای درون شیشه است و به این خاطر استفاده می شود که آزمایشات زیست شناختی اولیه شامل کشت بافت ها خارج از موجود زنده است که در ظرف های شیشه ای مثل بشر لوله آزمایش یا ظرف مخصوص کشت میکروب نگه داشته می شود . این اصطلاح (in vitro ) امروزه برای روجوع به هر فرآیند زیست شناختی که خارج از موجود زنده انجام می شود استفاده می گردد . این علم به طور طبیعی هم می تواند انجام شود وقتی بافت درون موجود زنده باقی می ماند . اصطلاح خاصی که برای نوزادان بوجود آمده در نتیجه IVF بوجود می آیند ، بچه ها لول آزمایشگاهی نام دارد . لوله آزمایشگاه به ظرف های شیشه ای یا رزین پلاستیکی گویند که معمولا در آزمایشگاه های شیمی و یا زیست شناختی مورد استفاده قرار می گیرد . با این وجود لقاح مصنوعی معمولا در ظرف های کم عمق به نام ظرف مخصوص کشت میکروب انجام می شود با این وجود روش IVF بافت رحمی خود مشتق معمولا در مواد معدنی اجرا می شود که لقاح مصنوعی گویند آن را وقتی استفاده می کنند که والدین مشکلات باروری دارند و یا می خواهند چند قلو بزایند .


دریافت فایل


دانلود تحقیق درباره لقاح مصنوعی

دانلود تحقیق,درباره لقاح مصنوعی,مقاله لقاح مصنوعی

علوم پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
سایر رشته های پزشکی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید