دانلود تحقیق درباره متابولیسم آفت کش ها در گیاهان بلندتر

دانلود تحقیق درباره متابولیسم آفت کش ها در گیاهان بلندتر

تعداد صفحات:16

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

 

خلاصه

این مروری است که در مورد رفتار متابولیک آفت کش های حمایت کننده گیاه در ارگانیسم هایی که به کار می روند، بحث می کند و به منظور دادن یک آشنایی عمومی از دانش ما در این زمینه در نظر گرفته شده است، که این کار را با دادن مثال هایی از ترکیبات نوعی شیمیایی که به طور گسترده ای استفاده می شوند، انجام می دهد. تأکید ویژه ای بر روی آفت کش های پایدار و آن هایی که دارای محصولات جدا شدنی پایدار هستند، می گذارد.

به استثناء علف کش ها، علاقه به آفت کش های متابولیک در گیاهان، به خاطر توانایی کنترل فرایند آن و نوع عملکرد این مواد نیست، بلکه عمدتاً برای به دست آوردن دانش دفع مسمومیت باقی مانده آفت کش هاست که شامل شناسایی مسیر متابولیب و تعداد و مقدار سموم و میزان دخالت کننده آفت کش هاست. این اطلاعات مجموعاً به همراه ارزیابی سُمومی ترکیبات موجود در تولیدات گیاهی، در میان دیگر ترکیبات، اساسی است برای ارزیابی خطر موجود در استفاده از یک ماده شیمیایی خاص.

* هیدروکربن های آغشته به کلر

دانش اندکی که در مورد متابولیسم هیدورکربن های دارای کلر (آغشته به کلر) در گیاهان، در دسترس است، به نظر می رسد که محدود شده است، زیرا این ترکیبات سیستمیک نبوده و اهمیت کمی دارند. اگر چه جابجایی از خاک به قسمت های هوایی گیاه گزارش شده است، ولی مطالعات گسترده ای بر روی متابولیسم در گیاهان انجام نشده است و بنابراین متابولیت های کمی تعریف شده اند.


دریافت فایل


دانلود تحقیق درباره متابولیسم آفت کش ها در گیاهان بلندتر

دانلود تحقیق,درباره متابولیسم آفت کش ها,مقاله بررسی درباره متابولیسم آفت کش ها

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید