تحقیق درباره رفراكتومتر، پلامترو ساكاريمتر

تحقیق درباره رفراكتومتر، پلامترو ساكاريمتر

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 51 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

رفراكتمترهاي آن- لاين(روي خط) در صنعت قند بسيرا كارساز هستند زيرا كنترل بريكس نمونه‌ها در زمان واقعي خود، در توليد بسيرا مهم مي‌باشد. شركت Atago co به زودي رفراكتومتر مدل PRM_85 مخصوص نصب در خط توليد را عرضه مي‌كند كه بسيرا كم در تحت تأثير عوامل محدود كننده خارجي قرار گرفته و كار خود را كه كنترل بريكس محصول در حال انتقال در خط تولدي است. در حد قال قبول، در محدوده‌هاي مورد عمل انجام مي‌دهد.اين دستگاه حتي بريكس نمونه‌هايي تا 100 درجه سانتي‌گراد رانيز اندازه‌گيري مي‌كند.

اين شركت همچني بريكس- مونيتور مدل CM 780 را عرضه كرده كه در خط توليد نصب و به طور مداوم مي تواند بريكس محصول در جريان را در گستره 0-78% اندازه گيري كند.

Bellingham+Stanley مشتركاً طراحي رفراكتومتر را در مدل RFM 300 به نحوي انجام داده‌اند، كه در آن اخذ اطلاعات GLP و كاليبره كردن آن به وسيله نرم افزار مربوط به ثبت اطلاعات حائز اهميت است.

رفراكتومترهاي سري RFM 100 اكنون روي دستگاه RS.232 كه با برخورداري از سريال وردودي‌هاي دو طرفه قادر به ارتباط با برخي تجهيزات كه اطلاعات ورودي آنه اجزئي است، مانند ساكارمتير ADS، چاپگر يا PC نصب شده‌اند.


دریافت فایل


تحقیق درباره رفراكتومتر، پلامترو ساكاريمتر

تحقیق درباره رفراکتومتر, پلامترو ساکاریمتر, پلامترو ساکاریمتر, رفراکتومتر

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید