بازاریابی و نقش SME در اقتصاد (فرش دست باف)

بازاریابی و نقش SME در اقتصاد (فرش دست باف)

 

مقدمه:

 فرش دستباف ايران كالايي است پر ارزش ، با سابقه اي بس طولاني كه ريشه در آداب ،فرهنگ ، سنتها و اعتقادات هنرمنداني داشته و دارد كه زيبايي ها و مفاهيم عميق برخواسته از قلب وجان آنان را با سرانگشتاني اعجاز آفرين بر تار و پود قالي و ديگر بافته ها گره مي زند و آثاري شكوهمند را به علاقمندان و مشتاقان آن عرضه مي دارد . ديگر كشورها و توليد كنندگان اين كالا ، بخش عمده اي از اعتبار و پيشرفت خود را مرهون اين هنر صنعت ايراني مي باشند.

بازاریابی:

بازاریابی مجموعه ای از مفاهیم ،ابزارها،عملیات،روش هاوتجارب است.

این عناصر با یکدیگر یک مجموعه دانش قابل آموزش و یادگیری را ایجاد نموده اند. با این که بازاریابی در سطح جهان کاربرد دارد،اما تجارب آن بین کشورهای متفاوت است، زیرا افراد کشورها دارای خصوصیات منحصر به فرد است.

مفهوم بازاریابی:

مفهوم قدیمی بازاریابی بر روی تولید کالامتمرکز بود و شرکت ها تلاش خود را برای تولید محصولات بهترو بیشتر متمرکز می کردند.هدف شرکتها سود آوری بیشتر و وسیله نیل به آن فروش یا ترغیب مشتریان بالغوه برای خرید کالاهای شرکت بود.

مفهوم جدید بازاریابی که از دهه 1960 موردتوجه قرار گرفت،تمرکز بازاریابیرا از محصول به سوی مشتری تغییر داد.هدف شرکت باز هم سود آوری بیشتر بود.....

 

SME چیست؟

در بر گیرنده کلیه بنگاه های کوچک ومتوسط اعم از بنگاه های صنعتی،خدماتی،بازارگانی وکشاورزی میباشد.

نقش SME در اقتصاد:

در اقتصاد در موارد زیر آشکار می شود:  

  1. بستری برای بروز و ظهور توانایی ها و قابلیت هایی برای راه اندازی کسب و کار و کارآفرین شدن .....

 

فرمت فایل: word

تعداد صفحه:20

قابلیت ویرایش و پرینت: دارد

تحقیق کامل

طبق اصول مقاله نویسی

آماده چاپ

 

 


دریافت فایل


بازاریابی و نقش SME در اقتصاد (فرش دست باف)

SME,بازاریابی,اقتصاد,فرش ایرانی,فرش دست باف,هنر ایرانی,صادرات

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید