پاورپوینت آماده; تاثير خريد يا عدم خريد لوله توسط پيمانكاران شركتهاي آب و فاضلاب روستايي

پاورپوینت آماده; تاثير خريد يا عدم خريد لوله توسط پيمانكاران شركتهاي آب و فاضلاب روستايي

مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است

 


تعداد اسلاید : 14 اسلاید

به نام خدا تاثير خريد يا عدم خريد لوله توسط پيمانكاران شركتهاي آب و فاضلاب روستايي مقدمه: شركتهاي آب و فاضلاب روستايي همواره با حجم بسياربالایي از پروژه ها با مبالغ اجرايي پايين درگير بوده اند ، در این راستا فهرست بهاء قديم خط انتقال و توزيع (كه در آن تهيه مصالح بعهده كارفرما بوده است) تفاوت فاحشی با فهرست بهاء آب روستایی جدید دارد.
لذا نظر مدیران محترم صنعت آب و فاضلاب به ویژه مدیران محترم عامل روستایی استانهای کشور را به موارد زیر معطوف می دارم. پس از گذشت حدود دو سال از اجراي فهرست بهاء آب روستايي مواردي در برخي پروژه ها علي الخصوص خطوط انتقال مشاهده گرديده كه قابل بحث بوده كه يكي از اين موارد تفاوت فاحش قيمت پايه اجراي خطوط انتقال با فهرست قديم و جديد بوده است. براي مثال براورد اجراي دو پروژه خطوط انتقال آب در شركت آبفار قزوين جهت استحضار ، ایفاد می گردد.
قيمت برآورد شده اجراي پروژه با خريد لوله توسط پيمانكار قيمت برآورد شده اجراي پروژه با خريد لوله توسط شركت آب و فاضلاب روستايي استان قزوين قيمت برآورد شده اجراي پروژه با خريد لوله توسط شركت آب و فاضلاب روستايي استان قزوين قيمت برآورد شده اجراي پروژه با خريد لوله توسط پيمانكار صورتجلسه مورخه 16/11/85 در محل دیوان محاسبات استان که به دستور استاندار قزوین با مدیران
دستگاههای اجرایی جهت بررسی عملیات خرید لوله واتصالات به صورت پیمانی توسط شرکت آب و
فاضلاب روستایی برگزار گردید. برآورد ارائه شده نشانگر تفاوت فاحش قیمت تمام شده پروژه بر اساس فهرست بهاء قدیم و جدید می باشد (حدود 5/1 برابر) که تامین اعتبار پروژه های روستایی با اعتبارات محدود استانی یکی از مهم ترین مشکلات در تصویب اعتبارات در کمیته های برنامه ریزی استان و شهرستانها می باشد.
نظر حضار محترم را به محاسن و معایب فهرست بهای جدید معطوف می دارم. محاسن: با خريد لوله توسط پيمانكار حجم كار شركتهاي آب و فاضلاب روستايي در خصوص اقلام و محاسبه جزئيات اتصالات كاهش عمده اي پيدا مي كند.
هزينه انبارداري كاهش مي يابد و كنترل اقلام نياز به تشريفات اداري جهت ورود و خروج ندارد.
كار دستگاه نظارت در خصوص كنترل مقدار لوله مصرف شده و لوله تحويل داده شده آسان مي گردد. محاسن: 4. با توجه به ملحوظ داشتن 30% هزينه بالاسري سود پيمانكاران به نحو مطلوب در اين فهرست بها منظور گرديده است.
5. با عنايت به اينكه تهيه كليه اقلام به عهده پيمانكار مي باشد ، در پروژه ها اقلام برگشتي وجود نداشته و باعث كاهش حجم انبار داري شركتها مي گردد.
6. با تاكيد بر پيماني شدن پروژه ها در صورت استفاده از فهرست بهاء آب روستايي ، موافقتنامه مبادله شده تماماً به صورت پيماني مبادله خواهد گرديد.
با توجه به اينكه كارخانجات متعددي لوله پلي اتيلن توليد مي كنند كه گاهاً قيمتها و كيفيتهاي مختلفي را دارا مي باشند ،كنترل كيفيت محصول خريداري شده توسط پيمانكار مشكل مي باشد. (بخصوص اتصالات)
در اجراي مجتمع هاي آبرساني ، لوله گذاري با قطرهاي بالاي 315 ميليمتر پيش بيني نگرديده است.
عدم وجود اعتبارات كافي از منابع استاني باعث نيمه تمام اجرا شدن پروژه ها گرديده و نمي توان پروژه ها را در يك مرحله اجرا نمود ليكن در فهرست بهاي قديمي خريد در يك مرحله و ا

دریافت فایل


پاورپوینت آماده; تاثير خريد يا عدم خريد لوله توسط پيمانكاران شركتهاي آب و فاضلاب روستايي

تاثير خريد يا عدم خريد لوله توسط پيمانکاران شرکتهاي آب و فاضلاب روستايي

کتاب ، جزوه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
کتاب ، جزوه
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
( دامپ ، DUMP ) ویژه تعمیرکاران
( ناند ، NAND ) ویژه تعمیرکاران
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
جزوه های روانشناسی آمادگی دکترا و ارشد
کتاب ، جزوه
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید