مدل کاغذی سه بعدی گوزن شمالی

مدل کاغذی سه بعدی گوزن شمالی

گوزن شمالی که در آمریکای شمالی به کاریبو معروف است از گونه گوزنهاست که در توندرای قطب شمال و در جنگل‌های شمالی) تایگا (همجوار گرینلند، اسکاندیناوی، روسیه، آلاسکا و کانادا یافت می‌شود. گوزن‌های شمالی در اروپای شمالی حیواناتی اهلی‌شده هستند. دو گونه از این نوع حیوان وجود دارد، گوزنهای شمالی توندرا و گوزنهای شمالی درخت‌زار. نوع توندرا در رمه‌های بزرگ (که به نیم میلیون راس می‌رسد) و در یک دوره سالانه، بین توندرا و درختزارها به مسافت ۵٬۰۰۰ کیلومتر کوچ می‌کنند. تعداد گوزنهای شمالی درختزارها از نوع اول کمتر است.

قد گوزن شمالی بالغ نر به بیش از ۱٫۲ متر رسیده و وزن آن بالغ بر ۲۵۰ کیلوگرم است. گوزن‌های شمالی ماده نسبتاً کوچکترند و هر دو جنس نر و ماده دارای شاخ هستند. در فصل تابستان گله‌های گوزن شمالی عمدتاً متشکل از گوزن‌های ماده و بچه گوزن اند.

مدل های کاغذی ابزار آموزشی مناسبی میباشند . این مدلها علاوه بر کاربرد آموزشی برای سنین پایین تر میتوانند به عنوان دکور مناسب و ارزان قیمت بکار گرفته شوند و جنبه آموزشی آنها بعد از ساخت هم مهم میباشد. برای استفاده از این فایل ابتدا آنرا بر روی کاغذ و یا مقوا چاپ کرده و سپس برش داده و طبق فایل راهنما بچسبانید . به همین سادگی شما صاحب یک مدل با تناسب واقعی و بسیار زیبا خواهید بود.


دریافت فایل


مدل کاغذی سه بعدی گوزن شمالی

مدل سه بعدی , مدل کاغذی , ماکت , مدل سازی,برش,مقوا,کاغذ,چسب,paper model,paper craft

گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید