پلان کامل بیمارستان160 تخت خوابی

پلان کامل بیمارستان160 تخت خوابی

پروژه دانشجویی طراحی معماری 4 با عنوان بیمارستان 160 تخت خوابی ، با طراحی بسیار زیبا و کار امد در اختیار شما قرار داده شده است.

طراحی معماری 4 - بیمارستان

در این قسمت قرار شد پلان یک بیمارستان 160 تخت خوابی را که یک کار شاخص دانشجویی میباشد برای دانلود قرار دهیم امیدواریم که این پلان راهنمای جامعی در طراحی بیمارستان برای شما باشد . تمامی فضا های این بیمارستان با توجه به استاندارد های طراحی بیمارستان شکل گرفته است و روابط فضایی مناسب که نیاز ضروری در طراحی بیمارستان است در ان کاملا رعایت شده است.
طراحی معماری بیمارستان یکی از پیچیده ترین پروژه های طراحی معماری هست که اکثر دانشجویان و یا حتی راحت تر بگویم اساتید دانشگاه هارا هم سردرگم میکند و طراحی ان بسیار زمانبر میباشد . به خاطر همین وجود نمونه کار طراحی دانشجویی در این زمینه میتواند راهنمای بسیار مناسبی برای پیشبرد طرح معماری باشد .
برای دانلود و مشاهده پیشنمایش فایل به ادامه مطلب رجوع کنید.



تصویر

تصویر

 

 

بخش مشخصات

 

  • حجم فایل : 17.37مگابایت
  • فرمت فایل : dwg (اتوکد)
  • تعداد  پلان : 5 عدد پلان شامل : زیرزمین - همکف - اول - دوم - سوم
  • تعداد نما : چهار نما از سمت :شمال - جنوب - مشرق - مغرب
  • تعداد برش : دوعدد : A-A و B-B
  • منبع :معمآرک
  • رمز عبور : ندارد

 


دریافت فایل


پلان کامل بیمارستان160 تخت خوابی

دانلود پلان کامل بیمارستان , دانلود پلان بیمارستان160 تخت خوابی , دانلود پروژه اماده بیمارستان , دانلود نقشه های معماری بیمارستان , دانلود پل

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید