ترجمه مقاله Integration of data mining technologies to analyze customer value for the automotive maintenance industry

ترجمه مقاله Integration of data mining technologies to analyze customer value for the automotive maintenance industry

یکپارچه سازی فناوری های داده کاوی برای تحلیل  ارزش مشتری برای صنعت تعمیر و نگهداری خودرو

 مقاله انگیلیسی + فایل وورد ترجمه + پاورپوینت ارائه  قابل ویرایش

 

 

ارزش مشتری به مشارکت بالقوه مشتریان در یک شرکت در دوره های خاص اشاره دارد. شرکتهایی که ارزش مشتری را درک می کنند می توانند خدمات سفارشی به مشتریان مختلف ارائه دهند و در نتیجه به مدیریت ارتباط با مشتری موثر دست یابند.

این مطالعه به طور سیستماتیک بر صنعت فعلی نگهداری خودرو در تایوان تمرکز داردو برای ایجاد مشتری استفاده شده است.

.در این تحقیق ابتدا از روشهای K-means و SOM تجزیه و تحلیل ارزش برای تجزیه و تحلیل ارزش مشتری استفاده شده است. با نتایج حاصل از دو روش ، مشتریان به گروههای با ارزش بالا ، متوسط ​​و کم تقسیم می شوند.

پس از آن ، از تئوری درخت تصمیم برای استخراج ویژگی های هر بخش مشتری استفاده می شود.

این مطالعه استراتژی های مختلفی را برای مشتریان با ارزش های مختلف ایجاد می کند، بنابراین ارزش مشتری را ارتقا می دهد. نتایج تحلیلی در این مطالعه می تواند یک مرجع ارزشمند با توجه به مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیران صنعت نگهداری خودروارائه دهد.

 

8 صفحه پی دی اف

20 صفحه ورد

20 اسلاید پاورپوینت

 


دریافت فایل


ترجمه مقاله Integration of data mining technologies to analyze customer value for the automotive maintenance industry

داده کاوی , مقاله , ترجمه , datamining , crm, مدیریت , ارتباط , مشتری

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید