ارگونومی و مزایای آن در صنعت

ارگونومی و مزایای آن در صنعت

وقتی از مزیت‌های ارگونومی صحبت می‌کنیم، منظورمان ارگونومی خوب است. ارگونومی باعث کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری، کیفیت، مشارکت کارکنان و فرهنگ ایمنی در کار می‌شود، همچنین در میزان دقت، سلامتی و زندگی شما مؤثر است.
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ارگونومی بهبود و افزایش کیفیت ارتباطات است. اگر بدون نیاز به آموزش، بدانید چطور باید کاری را انجام بدهید می‌توانید با تکیه بر حس درونی‌تان، کارها را سریعتر انجام بدهید. فراموش نکنید که مطالعه‌ی راهنما برای هیچ کس خوشایند نیست! کریس آدامز می‌گوید: «من طی یک سیر طبیعی ارگونومیست (کارشناس ارگونومی) شدم و نه به واسطه‌ی تحصیلات و انتخاب‌های شغلی. از همان سال‌های جوانی متوجه مزیت‌ انجام کارها به روش درست و تلاش برای بهتر کردن کارها از همان ابتدا شدم. بعدها فهمیدم دیگران هم چنین کاری را انجام می‌دهند و این کار یک اسم باکلاس هم دارد؛ ارگونومی.»

 

پاورپوینت 23 اسلایدی "اهداف و مزایای ارگونومی در صنعت" با کیفیت عالی همراه با نسخه PDF جهت نمایش سریع و آسان در موبایل و تبلت به موضوعات و مطالب زیر می پردازد:

- ارگونومی چیست؟
- ارگونومی به تعبیر کریس آدامز
- موضوعات مورد بعث ارگونومی
- اهداف ارگونومی
- چالش ارگونومی
- منافع ارگونومی
- دیاگرام اجزای یک سیستم (که با هم در تعامل هستند)
- نخستین کاربردهای ارگونومی
- عوامل محیطی
- عوامل روانی
- شاخص های ارزیابی
- تعریف جدید از ارگونومی
- پاسچرهای نامناسب (به بیان تصاویر)

 

پاورپوینت 23 اسلایدی "اهداف و مزایای ارگونومی در صنعت" با کیفیت عالی همراه با نسخه PDF جهت نمایش سریع و آسان در موبایل و تبلت 

حجم بسته فشرده: 3.23 مگابایت

 

اینجا لیست کامل مقالات/پاورپوینت‌های سایت را مشاهده نمائید.


دریافت فایل


ارگونومی و مزایای آن در صنعت

ارگونومی,صنعت,ایمنی,HSE,ارگونومیک,ergonomic,ergonomi, مزایای ارگونومی در صنعت

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید