چرا برخی افراد زندگی بسیار موفقی با همسرشان دارند؟ آیا راز خاصی درازدواج این افراد هست؟

چرا برخی افراد زندگی بسیار موفقی با همسرشان دارند؟ آیا راز خاصی درازدواج این افراد هست؟

هشدار:برآورد ها سال های اخیر ازدواج در ایران نشان داده50 درصد طلاق ها در 5 سال اول و 25 درصد در یک سال اول زندگی مشترک رخ می دهد.چرا؟

چون هم انتخاب درست و هم مدیریت هوشمندانه زندگی نیاز به درک عمیق نیاز به دانش و نیاز به خودسازی داره هیچ کسی ازدواج موفق نداشته مگر قبلش بهاشو پرداخت کرده باشه.

مسلما دلایل زیادی پشت پرده این قضیه وجود داره  بزار برات یه مثال بزنم  فرض کن یه واحد آپارتمان ۲۰۰ متری توی منطقه نیاوران شهر تهران که میلیاردی قیمت داره مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی اتوماتیک و بالکن بزرگ و آشپزخانه همراه با وسایل کامل همچنین ۴ تا اتاق خواب فقط حمام و دستشویی نداشته باشه . بنظرتون از هر ۱۰۰ نفری که میان از این واحد بازدید کنن چند نفرشون حاضر میشن  به خرید چنین واحد آپارتمانی حتی فکر کنند؟ نداشتن فقط ۱۵ متر حمام و دشتشویی میتونه سازنده چنین واحد ۲۰۰ متری با اخرین امکانات روز دنیا رو کاملا ورشکست کنه. یه ماشین لامبرگینی با گرانترین نوع چرغ ها و گیربکس و دنده وکمک شاسی و امکانات داخل کابینه فقط کافیه که موتورش از کار بیفته دیگه هیچ کارایی ندارد. زندگی زناشویی و ازدواج موفق هم به مجموعه ای از عوامل بستگی داره که فقط یک پایه اون بلوغ مالی و داشتن حداقل قیافه( دقت کن گفتم  حداقل قیافه ای که برای طرف مقابل جذاب باشه نه مدل نه مانکن ) . هست. ازدواج موفق ۶ رکن اساس دیگه داره که هر کدومش اگه نباشه میتونه کل زندگی زناشویی رو تحت شعاع خودش قرار بده برای همینه من افرادی میشناسم که نه قیافه مانکن و نه ثروت هنگفتی دارن ولی خیلی زندگی با کیفیتی رو در کنار هم دارن سپری میکنن و از اونطرف خیلی از بازیگران هالییوود یا حتی رییس جمهور قبلی آمریکا ترامپ فقط ظاهر زندگیشون لاکچری به نظر میاد اما از نگاهشون از برخورد هاشون مشخصه توی زندگی زناشویی اختلافات جدی با هم دارن و اصلا رضایتمندی از زندگیشون ندارن که بهش اصلاحا میگن زندگی شیشه ای چرا؟ چون اون ۶پایه دیگه زندگیشون حداقل یکیش داره لنگ میزنه. ازدواج موفق همینه خیلی سادست مهم نیس تو مدرکت دکترا هست یا لیسانس یا اینکه کاسبی یا اینکه الزاما خونت 100 متره یا 200 متر یا 300 متر مهم اینه که 7 رکن اصلی بلوغ ازدواج رو داشته باشی وگرنه زندگی موفقی نخواهیی داشت و اینهارو هرگز توی دوران مدرسه و دانشگاه به ما یاد ندادن.

 

 

من قویا معتقدم ازدواج خوب ساختنیه نه شانسی همونجوری که قبولی توی رشته پزشکی یا قبولی دانشگاه صنعتی شریف نیاز به خودسازی داره.

ازدواج عشق رویایی ابدی نیست ازدواج مسولیت داره.

 

تا حالا فکر کردین چرا با وجود شایستگس هایمان از ازدواج امتناع میکنیم( جواب در ویدیو زیر)

 

 

خیلی از ادما با فردی ازدواج کردن که اصلا از جنس هم نبودن و فکر میکنن باید بسازن و بسوزن.

برعکس خیلی ها  بخاطر اختلافاتی که با دونستن چن تا نکته کاربردی میشه راه حل های خیلی خوبی براشون پیدا کردن چون به اشتباه فکر می کنن به بن بست رسیدن از هم جدا میشن

 

ازدواج با رابطه عاطفی دو نفره زمین تا آسمون فرق داره ازدواج تکامل و بلوغ خاص خودشو  میخاد نسبت رابطه عاطفی و ازدواج مثل نسبت عالم دوره بچگی به جوانی هست واضحه که دیدگاه یک فرد25 ساله با یک  کودک5 ساله تفاوت های بسیاری داره.

 سوال: آیا دعوا زن ومرد در دوره نامزدی یعنی دو طرف مناسب ازدواج نیستند؟(ببینید)
 
 
 

چرا خیلی خانومای تحصیل کرده ازدواج نمیکنن؟

چه معیار هایی چرته و چه معیار هایی واقعا کیفیت زندگی تورو تعیین میکنه؟

چرا از هر5 ازدواج 1 به طلاق منجر میشه؟

 در برخورد با نامزدصداقت داشته باشم یانه چه حقایق تلخ خونوادگی رو مطرح کنم و چه حقایقی نیاز نیست با نامزدم مطرح کنم؟

اینها بخشی از سوالاتی هستند که توی این دوره اموزشی قراره مورد بررسی دقیق  قرار بگیرند.

 سوال=آیا داشتن رابطه عاظفی قبل از ازدواج برای ازدواج مشکل ساز است؟

 

از یه جایی به بعد اگ ازدواج نکنی احساس میکنی داری مثل یه شمع اروم اروم تموم میشی و حرارت درونت داره سرد میشه توی که تا دیروز به دستاوردای زندگیت میبالیدی.

توی این دوره دوره بهت یاد میدم که اصلا چرا باید ازدواج کنیم چرا منی که تا دیروز به دستاورد های زندگی مجردیم افتخار میکردم به مرور که سنم میره بالا احساس میکنم دارم یواش یواش تموم میشم درست مثل خورشیدی که به مروز از رنگ ابی به  زرد واخرش به نارنجی طی میلیون ها سال تغییر میکنه و در نهایت  توان تولید انرزیش تموم میشه و از هم میپاشه.

شاید به خودت بگی من ادم بی نظمی هستم و تا حالا مسولیت مهمی توی زندگی نگرفتم مثل سرپرستی والدبن/ کاسبی / تحصیل دانشگاهی و گذراندن واحد های دشوار و... ایا ازدواج به قوی شدنم کمک میکنه؟

 خیلیامون ممکنه از اونور بوم افتاده باشیم توی زندگیمون هیچ تلاشی انجام ندادیم هیچ مسولیت دشواری رو مقبل نشدیم  روابط عاطفمون دوام طولانی نداشته و تا به قسمت تلخ و چالش هاش رسیدیم سریع کات کردیم و صورت مسعله  رو پاک کردیم . یقینا ازدواج برای چنین فردی نه تنها نقطه اوج نیست بلکه نقطه سقوط هست همونجور که سنگ بزرگ نشونه نزدنه همونجور که بار کج به مقصد نمیرسه دوست من برای ازدواج باید 4 تا تکامل که هر کدوم 3 زیر شاخه دارن رو داشته باشی.

گاهی وقتا زندگی افراد بخاطر یه دعوا ساده یا یه اختلاف مادر شوهری به راحتی از هم میپاشه در حالی که اگر اصول دعوا کردن و برخورد با خانواده رو بلد بودن به راحتی این موضوع جمع میشد و یه  نهال تازه بیرون کشیده از خاک زندگی  نجات پیدا میکرد این ها واقعیت های تلخی هست که نمیشه انکارش کرد. بله حتی دعوا کردنم 4اصل  داره شاید باورش در نگاه اول سخت باشه.

سوال :من نیاز های جنسیمو یجوری از راه غیر ازدواج برطرف میکنم چرا  باید ازدواج کنم؟

اولا برطرف کردن نیاز جنسی از راه غیر صحیح بهت عذاب وجدان میده نه آرامش ثانیا نیاز های تو برای ازدواج عمیق تر از این حرفاس و به دو دسته اولیه وثانویه تقسیم میشه که در جلسه اول دوره راجبش بحث کردم هر چند ازدواج به هدف برطرف کردن غریزه جنسی به تنهایی کاملا اشتباهه

اگر  تا به امروز با ده‌ها دختر در رابطه بوده‌ای و از این رابطه‌ها با افتخار حرف می‌زنی و باورت این است که این ارتباط‌ها برای ازدواج مهم و ضروری هستند، بد نیست بدانی که احتمالا بلوغ عاطفی لازم برای ازدواج را نداری!

 سوال= آیا همه مردان به هدف ازدواج به سمت زنان میروند؟

دوره راز های طلایی ازدواج شکست ناپذیر مخصوص  چه کسانی هست؟  واضحه کسانی که مصمم هستن ازدواج موفق تری رو در اینده تجربه کنن خواه تجربه نداشتن یا سابقه ازدواج ناموفق داشتن. و میخان هزینشو پرداخت کنن و روی دانش و ذهن خودشون سرمایه گذاری کنن قبل از اینکه نخان بهای خیلی سنگین تری رو با فروپاشی زندگی مشترک انجام بدن.

مدرس من در دوره  ازدواج شکست ناپذیر کیست؟ دکتر رحمانیان دانشجو دکتری پزشکی و گذرانیده دوره روانشناسی هیلگارد و نویسنده مقالات اختصاصی بهبود روابط عاطفی و متد جذب زنان

شماره واتساپ=09176907824

جیمیل=hotyrahy@gmail.com

 

مزیت های شرکت در دوره

1)قراره بفهمیم چرا اگه ازدواج موفق داشته باشیم بدبخت نمیشیم ولی اگر رابطه عاطفی زیاد داشته باشیم بدبخت میشیم 

2)7 باور غلط برای قانع کردن خود جهت ازدواج خام

3)اشنایی با4 تکامل  مختلف که برای ازدواج داشتنشون ضروریه

4)به ظاهر اهمیت باید بدیم یا اینکه نباید گول ظاهر آدما رو بخوریم کدومش؟

5)مانع های اصلی و ساختگی کدامند و چجور از هم  تشخیصون بدیم؟

6)در دوران نامزدی چه جاهایی حد و مرز نشون بدیم و چه جاهایی وسواس زیاد به خرج ندیم؟

7)آیا باید ادمای مذهبی با مذهبی ازدواج کنن وبالعکس؟

8)ایا اگر احساس کردیم نامزدمون داره خیانت میکنه مچشو بگیریم یا نه و بعدش چکار کنیم؟

سرفصل های دوره


جلسه اول) فلسفه ازدواج _باور های غلط و چرایی ازدواج و علت عدم گریز از آن

جلسه2) معیار قیافه

جلسه3) کمال‌گرایی و معیارگرایی 

جلسه4) نقاب های نامزدی_مسولیت پذیری های حداقلی

جلسه5) روش صحیح دعوا_ اصول دخل و خرج 

جلسه6) ایده آل گرایی انتخابی_ویژگی های مرد و زن مناسب ازدواج 

جلسه7) تفاوت عشق رمانتیک و عشق عمیق و تاثیر آن بر زندگی 

جلسه8) type of Human love

جلسه9) وسواس نامزدی _شکستن یخ زندگی مشترک

جلسه10) خاستگار واقعی و خاستگار فیک

جلسه11)Essential Development  for marriage part1

جلسه12) Essential Development for marriage part 2

جلسه13) تشخیص انسان نرمال از روانی

جلسه14) نکات تکمیلی 

 

سوالات رایج کاربران

 

آیا برای دریافت آپدیت دوره  در اینده باید هزینه جدا پرداخت کرد؟

جواب :خیر بعد از خرید دوره آپدیت دوره  را رايگان دریافت خواهید کرد

آیا قرار دادن دوره در اختیار دوستم اشکال داره؟
از اونجایی که برای ساخت دوره انرژی بسیار زیادی گذاشته شده صاحب دوره در اختیار قرار دادن دوره را فقط برای اقوام درجه یک مجاز می‌داند یعنی پدر و مادر و برادر و خواهر و فرزندان و برای سایر افراد هیچ گونه رضایتی ندارند و حرام خواهد بود.

آیا بعد از پرداخت ممکنه فایل دانلودی قابل اجرا روی سیستم ما نباشه؟
فرمت فایل به صورت زیپ هست که برای باز کردنش به نرم افزار winrar نیازه که اکثر سیستم ها به صورت پیش فرض دارن و اگرم نداشتن به راحتی قابل دانلوده و از این بابت هیچ جای نگرانی نیست.

 

آیا ضمانت بازگشت وجه می دهید ؟

اگر تمامی نکات . ترفند هایی که توی دوره میگم رو تمرین کردید و پیاده کردید ولی باز هم نتیجه ای نگرفتید میتونید پیام بدید تا مبلغ برگشت بخوره به حسابتون.

 

این دوره مناسب چه کسانی هست؟

 

اقایونی ( این دوره مناسب خانم ها نیست) که نمیدونن چجور دل معشوقشون بدست بیارن فارغ از سن وسال/ افرادی که توی رایطه عاطفی هستند ولی رابطه سرد هست و نمیدونن چجور دختر رو وابسته به خودشون  نگه دارن.

ایا نیاز به پیش زمینه تحصیلی برای شرکت در دوره است؟

خیر

آیا دوره پشتیبانی و رفع اشکال هم دارد؟

بله بعد از شرکت در دوره به شما ایدی  و جیمیل اختصاصی( با جیمیلی که در قسمت پروفایل مدیر هست فرق داره) داده خواهد شدکه میتونید سوالات و اشکالاتتون رو از اقای دکتر بپرسید.

 

آیا هزینه دوره بالا نیست؟


وقتی توی دوره شرکت کنید به ارزش مطالب پی می‌برید که ارزش واقعی یک جلسه دوره از کل قیمت دوره بیشتره چون میتونه سرنوشتتو تغییر بده/ مطالبی که توی این دوره گفته شده توی دوره های حضوری توی تهران بخاید یاد بگیرید ممکنه بالای3میلیون مجبور بشید هزینه کنید هزینه رفت و آمد هم جدا پس قیمت دوره نه تنها گرون نیست بلکه نسبت به محتوا بسیار به صرفه انتخاب شده دلیلشم اینکه همه افراد حتی ضعیف هم بتونن تهیه کنن

آیا می توانم بدون شرکت در دوره به ذهینیت جامع  درباره ازدواج برسم؟

بدون شک جوینده یابنده هست اما دقت داشته باشید مباحث این دوره طی دوسال مطالعه و گردآوری مطالب از رفرنس های داخلی و خارجی  و فیلتر کردن محتوا بر اساس چیزای که کاربردی تره و حذف مباحث کم ضروری  به علاوه زمینه دانشگاهی واحد  روانشناسی دکتر رحمانیان بوده  یعنی هم دانش و هم نگرش وتجربیات جامعه ایران ادغام شده و شاید بدست اوردن و فیلتر چنین محتوایی زمان و انرژِی زیادی از شما بگیره پس این دوره واقعا ارزش سرمایه گذاری داره و مطمعن باشید حتی یک نکتش ممکنه اینده شما رو اصلاح کنه و ارزشش از لباس و مت وشلوار و... خیلی بالاتره

 

توجه:در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل به بخش پشتیبانی سایت اطلاع دهید تا لینک دوباره برای شما ارسال ویا مبلغ به حساب شما بازگردانده شود.

 

 
 

دریافت فایل


چرا برخی افراد زندگی بسیار موفقی با همسرشان دارند؟ آیا راز خاصی درازدواج این افراد هست؟

راه های جذب همسر,سایت ازدواج,جذب همسر ایده آل,رابطه دوران نامزدی,قانون جذب همسر,کلاس مشاوره ازدواج

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید