تحقیق بی میلی و سرد مزاجی در مردان و راهکارهای درمان آن،32 صفحه،docx

تحقیق بی میلی و سرد مزاجی در مردان و راهکارهای درمان آن،32 صفحه،docx

این تحقیق در مورد بی میلی جنسی و سرد مزاجی در مردان و راهکارهای درمان آن در 32 صفحه و در قالب ورد و شامل بی میلی جنسی و سرد مزاجی در مردان و راهکارهای درمان آن،بی میلی جنسی و سرد مزاجی ،بی میلی جنسی مردان ، مشکل زناشویی،کاهش میل جنسی مردان،سرد کنندهای جنسی مردان،آموزش جنسی و سکس تراپی،مشاوره جنسی،سردمزاجی یا کاهش میل جنسی،و غیره می باشد معمولا زنان هنگامی که شعله‌های عشق کم سو می‌شوند و زندگی زناشویی رو به سردی می‌گذارد شوهر خود را عامل اصلی سرد شدن زندگی مشترک می‌دانند و زمانی قسمتی از تقصیر‌ها را شخصا گردن می‌گیرند که همسرشان از آن‌ها فاصله گرفته و دور شده باشد اما واقعیت اینجاست که رفتار و افکار زنان موجب می‌شود مردان رفتاری سرد از خود نشان دهند.

عشق میان زن و شوهر هرگز نمی‌میرد مگر زمانی که زوجین با رفتار نادرست خود آن را کمرنگ و خاموش کنند. معمولا اگر زن نتواند رفتار درست و بجایی با همسرش داشته باشد مرد نیز عشق خود را پنهان کرده و کم کم عشق زندگی ناپدید می‌شود.

آگاهی از نکات زیر به زنان کمک می‌کند دریابند چگونه می‌توانند مجددا عشق را به زندگی مشترک خود بازگردانند.

۱راز اول: همسر شما نمی‌تواند تمام نیازهای عاطفی شما را برآورده کند

بیشتر مواقع مردان از همسرشان فاصله می‌گیرند چون احساس می‌کنند زن فشار زیادی بر او وارد کرده و مرد را برای برآوردن نیازهای عاطفی‌اش تحت فشار قرار داده است. هنگامی که مرد نمی‌تواند انتظارات همسرش را برآورده کند احساس شکست و ناکامی می‌کند و چون زن عامل اصلی ایجاد این احساس است مرد ناخودآگاه از همسرش فاصله می‌گیرد.

جالب اینجاست که در این میان زن، شوهرش را مقصر دانسته و حتی به فکر ترک زندگی مشترک افتاده و زندگی مشترکی که به دلیل اشتباهات ناآگاهانه خودش با مشکل مواجه شده را‌‌ رها می‌کند. گاهی زنان انتظاراتی از همسرشان دارند که نه تنها شوهرشان بلکه هیچ مرد دیگری نیز قادر به برآوردن آن انتظارات نیست و فقط خداست که می‌تواند چنین زنانی را قانع سازد.

توجه به همین نکته ساده و کوچک بسیاری از زندگی‌ها را از جدایی نجات می‌دهد. مهم‌تر از همه اینکه هرگز از شوهرتان انتظار نداشته باشید مانند یک غیب گو از انتظارات و نیازهای شما مطلع شود. واقع بین و عادل باشید و انتظارات بجایی از همسرتان داشته باشید و این انتظارات را به موقع به همسرتان بگویید و هرگز او را تحت فشار نگذارید.

اجازه دهید آزادی عمل داشته باشد تا بتواند از روی میل باطنی آنچه را که می‌خواهید انجام دهد. هر مردی روی کره زمین هنگامیکه بیش از حد تحت فشار قرار بگیرد ناچار است سر به بیابان بگذارد.

۲راز دوم: همسرتان نیز نیازهایی دارد که درست به اندازه نیاز خود شما اهمیت دارند

توجه به این نکته بسیار مهم است. به یاد داشته باشید مردان نیز مانند زنان نیازهای احساسی دارند که به اندازه نیازهای زنان مهم هستند. معمولا تصور نادرستی وجود دارد که چون زنان در مقایسه با مردان، موجودات لطیف‌تر و حساس تری هستند نیازهای احساسی بیشتر و مهمتری دارند و مردان چون موجودات خشنی هستند هیچگونه نیاز عاطفی نداشته و یا اگر داشته باشند برآوردن آن‌ها چندان اهمیتی ندارد.


دریافت فایل


تحقیق بی میلی و سرد مزاجی در مردان و راهکارهای درمان آن،32 صفحه،docx

بی میلی جنسی و سرد مزاجی در مردان و راهکارهای درمان آن,بی میلی جنسی و سرد مزاجی ,بی میلی جنسی مردان , مشکل زناشویی,کاهش میل جنسی مردان,سرد کنند

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید