پوستر احیای نوزادان (neonatal resuscitation) - پوستر NRP

پوستر احیای نوزادان (neonatal resuscitation) - پوستر NRP

با توجه به درخواست مکرر دوستان و مشتریان محترم

پوستر احیای قلبی ریوی پیشرفته نوزادان با بهره گیری از منابع علمی معتبر تهیه و طراحی گردید. متاسفانه در ایران طراحی مطالب پزشکی یا به عهده افرادی غیر گروه درمان است یا اگر توسط ایشان طراحی میشود یا خیلی ابتدایی و ساده و یا خیلی پیشرفته و برای شیک بودن کار بصورت انگلیسی کار میکنند. اما گروه طراحی ما که همه از بزرگواران و اساتید پرستاری ایران زمین هستند با بهره گیری ازدانش تدریس خود در مراکز اموزشی و دانشکده ها و همراه کردن آن با دانش فتوشاپ اقدام به طراحی پوسترها و مطالب پزشکی میکنند.

پوستر احیای نوزدان نیز اگر در اینترنت جستجو کرده باشید وجود ندارد و برای اولین بار است که ما فایل طراحی شده را جهت نشر و چاپ در اینترنت قرار دادیم.البته پوسترهای دیگری طراحی شده اند و ادعای رفرنس بودن نیز دارند اما ما تایید نمیکنیم.

در این پوستر داریم: روند گام به گام احیای نوزاد / لوله گذاری نای در نوزدان/داروهای مورد استفاده در احیای نوزادان/ABCD در نوزدان و موارد دیگر...

*فایل تحویلی پس از پرداخت وجه: JPG.PDF

* محل مناسب برای نصب پوسترECG: بخش های ویژه NICU، بخش های اورژانس، اتاق پزشکان درمانگاه، بخش نوزادان، اتاق عمل  و ....

برای خرید پوستر در ابعاد A3 (با فرمت JPG)با کیفیت خوب جهت چاپ از درگاه زیر اقدام فرمایید و در صورت خرید پوسترهای چاپی در انواع ابعاد دلخواه برای مرکز درمانی خود به شماره 09127530419 پیامک زده و سفارش خود را در اسرع وقت ثبت نمائید. 

پوستر احیای نوزادان (neonatal resuscitation) - پوستر NRP


دریافت فایل


پوستر احیای نوزادان (neonatal resuscitation) - پوستر NRP

پوستر بیمارستانی , آموزش بیمار , پاورپینت پرستاری , پمفلت اموزش بیمار , پوستر پرستاری , پوستر ای سی یو , پوستر پزشکی , پوستر اموزش بیمار , سوال

علوم پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید