تحقیق در مورد کلاچ و ترمز

تحقیق در مورد کلاچ و ترمز

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 21 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

هدف و طرز کار کرد کلاچ و ترمز:

کلاچ و ترمز هیدرولیکی ترکیبی از قسمتها برای پرسها هستند که ویژگیهایشان اشغال فضای کم، زمان اندک توقف، سرعت بالا و در گیر شدن و آزادشدن ایمن و نگهداری و تعمیرات تاحدودی زیادی راحت می باشد. درواقع نوع ساختار multiplate ( دوبشقابی) آنها قادر است تامقدار دوران بالایی را حتی با وجود بارهای گرمایی بالا و زیاد منتقل کند.

به دلیل اینکه توسط یک پوشش و قاب عایق پوشیده شده اند موجب پیدایش هیچگونه آلودگی نمی شوند از قبیل آلودگی هوای محیط اطراف، گردوغبار، لنت ها و روغن ریزیها.

بنابراین حتی بدون عایقبندی صوتی، هنگام در گیری و آزادشدن کلاچ فقط سروصدای اندکی تولید می کند( حدود 85dB )

ترمزگرفتن:

فنرها1 پیستون بار 2 يا در نوع دوبل ترمز دو پیستون داخل سیلندر در نتیجه یک تماس اصطکاکی بین صفحات ترمز و ترمز از این راه بوجود می آید.

درگیر کردن کلاچ:

روغن هیدرولیک 3 پیستون را حرکت می دهد و یا در سیستم دوبل ترمز دو پیستون در مقابل نیروی فنر، درنتیجه صفحه های ترمز 4 آزاد می شوند و یک تماس اصطکاکی بین صفحات کلاچ بوجود می آید.

اجزای متشکله ترمز و کلاچ توسط یک پوشش و قاب محفوظ شده اند. در کل صفحات ترمز قبلاً هم مرکز و هم ردیف شده اند.

حمل و نقل:

از اصابت ضربه سخت در حین حمل ونقل جلوگیری کنید زیرا ممکن است باعث تغییر و اختلال در صف بندی و هم مرکز بودن صفحه های ترمز شود.

Fig3 :

شما مي توانيد وسایل کمکی به حمل ونقل را در زیر مشاهده کنید:

برای بستن پیچ( قلاب) دو سوراخ برای حمل ونقل در هر طرف در نظر گرفته شده است.

انواع مختلف:

قسمت های متشکله ترمز کلاچ از سری 0-123 در چهار نوع مختلف وجود دارد و می توانند با یکدیگر ترکیب هم شوند.

-نوع استاندارد

- نوع مستحکم با صفحات طویل

- نوع با دو ترمز( دوبل)

- نوع با روغنکاری داخلی برای بارهای گرمایی بالا

مونتاژ اولیه و به کار انداختن:

اجزاء متشکله کلاچ ترمز با قاب روکش پوشیده شده اند در کارهای ما صفحه های ترمز صف بندی( ردیفی)و هم مرکز شده اند.

ما اینجا نمی توانیم وارد راههای مخصوص قراردادن قسمت های طراحی شده بخصوص ماشین شویم.

چیدن و قرار گرفتن گوناگون اولیه:

Fig4 :

اجزاء متشکله کلاچ ترمز 2 كه قرار گرفته اند بین بدنه ماشین 1 وچرخ طیار 3

Fig5 :

(2) اجزای متشکله ترمز 2 قرار گرفته اند بین چرخ طیار 3 و صفحات بدنه دستگاه 1.1

نوع اول:

بدنه روکش کلاچ ترمز را بردارید.

بدنه ترمز را به بدنه دستگاه وصل کنید.

اجزاء متشکله کلاچ ترمز را روی شفت بوسیله کلید(Feather ) سوار كنيد.

( از چسبهای گرافیت دار استفاده کنید)

قاب( روکش) را به بدنه ماشین ببندید.

روکش کلاچ را روی چرخ طیار سوار کنید.

نوع دوم Venent2

قاب ترمز کلاچ را بردارید.

روکش و قاب را بر روی چرخ طیار قرار دهید.

اجزاء تشکیل دهنده کلاچ ترمز را روی شفت بوسیله کلید Feature سوار كنيد( از چسبهای گرافیتی استفاده نکنید)

قاب کلاچ را به بدنه ماشین محکم کنید.

روکش را به بدنه صفحه ماشین وصل کنید.

صفحه ماشین را به بدنه دستگاه متصل کنید.


دریافت فایل


تحقیق در مورد کلاچ و ترمز

تحقیق در مورد کلاچ و ترمز ,کلاچ و ترمز,دانلود تحقیق در مورد کلاچ و ترمز ,کلاچ,و,ترمز

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
نظریه های عمومی مدیریت
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید