تحقیق در مورد سيستم مداري شيشه بالابرهاي درب عقب پژو پرشيا 70 ص

تحقیق در مورد سيستم مداري شيشه بالابرهاي درب عقب پژو پرشيا 70 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 70صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

سيستم مداري شيشه بالابرهاي درب عقب پژو پرشيا

ليست قطعات :

1- باطري BB00

2- جعبه تقسيم كالسكه اي BB10

3-سوئيچ زير فرمان CA00

4- جعبه فيوز BF00

5- رله محافظتي شيشه بالابر 6126

6- كليد شيشه بالابر درب عقب سمت راننده در قسمت جلو 6110

7- كليد شيشه بالابر درب عقب سمت شاگرد در قسمت جلو 6115

8- كليد شيشه بالابر درب عقب سمت راننده در قسمت عقب 6100

9- كليد شيشه بالابر درب عقب سمت شاگرد در قسمت عقب 6105

10- كليد قفل شيشه بالابرهاي عقب 6120

11- موتور شيشه بالابر درب عقب سمت راننده 6130

12- موتور شيشه بالابر درب عقب سمت شاگرد 6135

تشريح عملكرد سيستم :

اين سيستم دقيقاً همان سيستم شيشه بالابر درب شاگرد در پژو 405 است با باز كردن سوئيچ زير فرمان برق از فيوز F30 رد شده و به پايه 1 رله پنج پايه مشكي رنگ 6126 كه در بالاي پاي راننده قرار دارد ، مي رسد . رله تحريك شده و برق ورودي به پاي شماره 3 رله از پايه شماره 5 آن خارج مي شود . خروجي برق آن از يك طرف وارد كليدهاي نصب شده و در قسمت جلو رفته و آنها را آماده به كار مي كند . از سمت ديگر ضمن عبور از كليد قفل شيشه بالابر به كليدهاي مصب شده در قسمت عقب رسيده و آنها نيز آماده به كار مي شوند . كار كردن كليدهاي نصب شده در قسمت عقب منوط به اين شرط است كه كليد قفل شيشه بالابرها توسط راننده فشار نشده باشد . دليل اين امر داشتن كنترل راننده بر روي دخالت سرنشين ها بر روي بالا و پايين آوردن شيشه هاي درب هاي عقب است . نحوه كار كرد ، ارتباط دوگانه دو كليد سمت راست و چپ ، تست كليدها و عيب يابي سيستم عيناً هماني است كه در پژو 405 در مورد شيشه بالابر سمت شاگرد وجود دارد.

سيستم مداري قفل مركزي

ليست قطعات :

باطري BB0

جعبه تقسيم كالسكه اي BB1

جعبه فيوز BF

كنترل يونيت قفل مركزي 6235

گيرنده يا چشمي سقفي 6230

محرك و سويئچ سمت راننده 6240

محرك و سوئيچ سمت شاگرد 6245

محرك درب عقب راست 6250

محرك درب عقب چپ 6255

محرك درب صندوق عقب 6260

محرك درب باك بنزين 6265

تشريح عملكرد سيستم :

اين سيستم از سه بخش : فرستنده ،كنترل ، كنترل يونيت و محرك ها تشكيل شده است .

بخش اول اين سيستم شامل دو قسمت فرستنده وگيرنده مي باشد . فرستنده اين قسمت كه ريموت كنترل ناميده مي شود در داخل سوئيچ درب قرار دارد و به هماره راننده است . اين سوئيچ ار دوقسمت : واحد الكترونيكي و خود سوئيچ فلزي تشكيل شده كه باز كردن پيچ روي آن از يكديگر جدا مي شوند و قابل تفكيك هستند . واحد الكترونيكي آن داراي دو ديود ، يكي به عنوان نشان دهنده فشرده شدن كليد (قرمز رنگ ) و ديگري ديود مادون قرمز فرستنده (بنفش رنگ ) است كه نور آن فقط در لحظه اول و به صورت خيلي كم رنگ قابل ديدن است . با فشردن كليد ريموت كنترل ، ديود نوري نشان دهنده ، روشن شده و ديود مادون قرمز نيز كد رمز خاصي را ارسال مي كند . اين كد رمز ارسال شده توسط گيرنده چشمي داخل خودرو دريافت و تشخيص كد داده مي شود . اگر اين كد با كد از پيش گذاشته شده در گيرنده سقفي يكسان باشد گيرنده بر روي پايه هاي 1و2 خود با ايجاد يك نوسان ولتاژي ، دستور باز و بسته شدن درب ها را به كنترل يونيت مي دهد . امااگر كدارسالي از طرف فرستنده با كد گيرنده يكسان نباشد ،گيرنده هيچ عكس العملي از خود نشان نمي دهد. بر همين مبنا اگر فرضاً يكي از اين دو قسمت معيوب شد حتماً هر دو تكه بايد تعويض شوند . در داخل ريموت دو باتري ساعتي 3 ولتي وجود دارد . پايه هاي 7 و 8 گيرنده ، پايه هاي برق و بدنه آن هستند .

گيرنده سقفي پيام دريافت شده از ريموت كنترل را به پايه هاي 6 و 9 كنترل يونيت مي رساند .


دریافت فایل


تحقیق در مورد سيستم مداري شيشه بالابرهاي درب عقب پژو پرشيا 70 ص

تحقیق در مورد سیستم مداری شیشه بالابرهای درب عقب پژو پرشیا 70 ص ,سیستم مداری شیشه بالابرهای درب عقب پژو پرشیا 70 ص,دانلود تحقیق در مورد سیستم م

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید