تحقیق درباره کاربرد اصول يادگيري تجربي در آموزش پرورش کرم ابريشم به زبان روستايي

تحقیق درباره کاربرد اصول يادگيري تجربي در آموزش پرورش کرم ابريشم به زبان روستايي

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 13صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

چکيده :

نوغانداري به منظور توليد پيله مادر ، يکي از قديمي ترين صنايع جهان يعني صنعت نساجي است  که طي آن برگ درخت توت به نخ  ابريشم تبديل شده و ارزش افزوده سرشاري پديد مي آيد . ابريشم رشته اي است نازک ، بلند، سبک ، نرم ، جاذب الرطوبه ، رنگ پذير ، مقاوم در برابر نوسات حرارت ، نا رسانا و درخشنده که اين خصوصيات باعث استفاده گسترده آن در توليد البسه ، نارسانا ها ، صنايع لاستيک و وسايل پزشکي  و ....گشته است .

با توجه به مشکلات موجود بين عرضه و تقاضاي ابريشم در جهان اجراي اين طرح به عنوان يک فعاليت توليدي ، ضمن اينکه گامي به سوي خود اتکايي کشور در محصولات کشاورزي به شمار مي رود و داراي توجيه مناسب اقتصادي است مي تواند تامين کننده نياز منابع تبديلي و بازار مصرف بوده ، و بستر ساز اشتغال به کار نيروهاي متخصص ( خصوصا در علوم کشاورزي و دامپروري ) و فاقد تخصص گردد .

ضمن اينکه بانوان کار آفرين نيز مي توانند با پياده سازي اين طرح ، گامي در جهت توسعه ميهن بردارند .

اين پروژه به مدت 7 روز و با حضور 20 نفر از زنان روستايي شهرستان راز و جرگلان توسط کارشناس زنان روستايي اجرا گرديد . بر اساس نياز سنجي شهرستان از زنان روستايي عنوان پروژه مشخص و اعتبار آن از طرف سازمان تامين و تخصيص داده شد . و با توجه به اعلام نياز بهره برداران اين پروژه براي گروه هدف زنان روستايي برگزار گرديد و چند روز اول بر اساس عناوين و سر فصل هاي آموزشي مباحث به صورت گسترده اي ارائه گرديد و از بخش فيلم و عکس و نشريات آموزشي نيز استفاده شد . . در روز آخر بازديد از کارگاه نوغانداري شهرستان تربت حيدريه انجام شد . و بعد از آن با احداث کارگاهي که گردانندگان آن افراد حاضر در کلاس بودند آموزش به اتمام رسيد و با مشاهده نتيجه کار اثر مثبت کار و يادگيري موثر مشخص گرديد و افراداعتماد به نفس بيشتري پيدا کردند .


دریافت فایل


تحقیق درباره کاربرد اصول يادگيري تجربي در آموزش پرورش کرم ابريشم به زبان روستايي

آموزش پرورش کرم ابریشم,نساجی,نخ ریسی,کرم ابریشم,نخ

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
نظریه های عمومی مدیریت
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید