تحقیق درباره طراحي و پياده سازي بانکهای اطلاعاتی

تحقیق درباره طراحي و پياده سازي بانکهای اطلاعاتی

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 83 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه



مدل Desktop براي كامپيوتهاي single پيش بيني شده است. به اين شكل كه براي يك مجموعه كوچك كه با حجم زيادي از اطلاعات روبرو نيست مي تواند نياز ما را برطرف كند.

بانكهايي مانند Access شاخص ترين عضو خانواده Desktop به حساب مي آيد. در اين نوع از بانكهاي اطلاعاتي، بانك اطلاعاتي ساخته شده بر روي يك hard قرار گرفته و براي ديگران قابل دسترسي مي‌باشد. اگر بخواهيم براي كاربران مختلف كه در اين سيستم كار مي‌كنند محدوديت هاي دسترسي تعريف كنيم با مشكل مواجه خواهيم شد چرا كه گزينه هاي امنيتي در آن نسبت به مدل client/server

 بسيار بسيار ضعيف مي باشد. البته در صورتيكه يك محيط شبكه داشته باشيم مي توانيم فايل ساخته شده Access خود را در داخل فايل server قرار دهيم و client ها به آن دسترسي داشته باشيم.

اگر بخواهيم از اين بانك كه نگهدارنده اطلاعات كارگزيني كارمندان و اطلاعات حقوق و دستمزد آنها باشد. گزارشي به شكل زير تهيه كنيم ليست كليه كارمندان را نمايش دهيد كه در دپارتمان 1 مشغول كار هستند و مي خواهيم جمع حقوق كارمندان اين بخش را مشخص كند.

حداكثر سرعت در شكبه

اين مشكلات مي تواند از زواياي مختلف بوجود بيايد:

1- تمام پردازش ها در داخل client  انجام مي شود.

2- در اين حالت نيازمند سخت افزار قوي براي client ها و وجود يك خطوط ارتباطي پرسرعت.

3- از آنجايي كه هارد server قابل دسترس براي كليه client ها مي باشد امنيت اطلاعات server از بين خواهد رفت.

4- اگر در اين مدل نياز به update كردن برخي از ركوردها داشته باشيم بعد از آنكه ركوردها به client آمدند و تعدادي از آنها update شدند بايد بر روي هارد server ذخيره گردد.

Server processing

 

اگر در حين انجام عمل save سيستم با قطع برق مواجه گردد و يا خطوط ارتباطي قطع شوند برخي از ركوردها در فايل بانك در server ، up date شده و برخي ديگر بدون تغيير باقي خواهد ماند. هيچ راهي براي شناسايي اينكه كدام يك تغيير يافته اند وجود ندارد و نمي توان وضعيت بانك را به حالت اوليه آن برگرداند.

Select  sum (Salary) From Employees

Where Dep=1

در قالب نوع client/server يكپارچگي اطلاعات تضمين مي شود به اين شكل كه در هنگام عمل up date چنانچه برق قطع شود با روشن شدن مجدد server بررسي مي شود كه آيا مراحل قبلي با موفقيت به پايان رسيده است يا خير.


دریافت فایل


تحقیق درباره طراحي و پياده سازي بانکهای اطلاعاتی

بانک اطلاعاتی,طراحی و پیاده سازی دیتابیس,دیتابیس,mysql,sql,پایگاه داده

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید