تحقیق در مورد راههاي ساده براي منشي حرفه اي

تحقیق در مورد راههاي ساده براي منشي حرفه اي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 17 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

نام موضوع:

راههاي ساده براي منشي حرفه اي

نام مدرسه: كابلهاي شهيد قندي

كلاس : 202

سال تحصيلي 1385

مقدمه

شركتها، موسسات توليدي و خدماتي سعي مي كنند با كاهش هزينه ها و به گردش درآوردن تمامي تواناييهاي موجود بهترين بهره برداري را از امكانات خود داشته باشند. اين امر مستلزم آن است كه نيروهاي انساني موجود در حرفه خود تخصص لازم را كسب نمايند. اين تواناييها چه به صورت دانشگاهي و چه به صورت تجربي جزو سرمايه هاي يك شركت محسوب مي شود.

به طور حتم يكي از اركان اساسي هر شركتي منشي آن است و گواه اين مطلب درخواست بي وقفه آن در روزنامه هاي كثيرالانتشار مي باشد.

منشي موفق علاوه بر آشنايي حداقل و مقدماتي با يك زبان خارجي، اپراتوري رايانه و تسلط به آن به عنوان يك محور هماهنگ كننده با مدير، بايد خلاقيت در سازماندهي دروني شركت و شناسايي نيازهاي مشتري را دارا باشد.

از خصوصيات بارز يك منشي موفق و مؤثر قبل از هر اقدامي شناخت كامل و اطلاعات دقيقي است كه در مورد شركت، محصول و يا خدمات شركت خود به دست مي‌آورد. مسئوليت خطير يك منشي وقتي نمايان مي گردد كه او به عنوان صورت و نماي دروني و بيروني شركت مطرح مي شود. او بايد نشان دهد شركت يا مؤسسه او با دقت و حسن توجه به دنبال نياز خريدار به چه نوع محصولي است. او بايد قادر باشد با اطلاعات خود يك مشتري را قانع كند. از خصوصيات منحصر به فرد يك منشي باهوش و با استعداد راز نگهداري و روحيه ترغيب كنندگي اوست. بنابراين با توجه به مسائل فوق الذكر، سعي شده كه از جزئي ترين نكات تا برجسته ترين آن جهت رفع نيازها و خواسته هاي يك منشي موفق تهيه و ارائه گردد.

اين مجموعه به شما كمك مي كند كه راههاي موفقيت شغلي را زودتر بپيماييد. اداره كردن و رهبري يك شركت اگر به صورت آزمون خطا و دريافت تجربي اطلاعات باشد؛ كار مشكلي است و به زمان زيادي احتياج دارد.

هفت فصل كه داراي مطالب بسيار برجسته اي است به شما كمك خواهد كرد كه تمام پتانسيل خود را به كار گيريد. هر فصل نمايانگر سالها تجربه است كه افراد موفق و مسئول عنوان نموده اند و به صورت كاربردي و (نه سليقه اي) ارائه گرديده است.

اميد است اين كتاب شروعي باشد براي بهينه ساختن ارتباطات در عصري كه انقلاب ارتباطات همه چيز را تحت شعاع خود قرار داده است و نيز بتواند در افزايش كارايي خواننده و امر اشتغال زايي نيز مؤثر افتد.

توجه: در اين كتاب منظور از شركت و يا سازمان مي تواند مجموعه واحد صنفي، آموزشي، توليدي ، اداري و … با عوامل و زير مجموعه ها و نيروهاي انساني مربوطه باشد كه به نامهاي مؤسسه، كانون، مركز، وزارتخانه و … خوانده مي شود.

منشي كيست؟

در فرهنگ لغت آغاز كننده، نويسنده و يا كسي كه بتواند خوب نامه بنويسد و مطلب را بپروراند گفته شده است.

البته با توجه به اينكه وظيفه يك منشي تنها محدود به مرتب كردن نامه ها و يا نگارش آنها و يا پاسخگويي به تلفن نيست؛ سعي كرده ايم كه تعريف مناسب و قابل قبولي از آن ارائه كنيم:

«شخصي كه در برقراري و بهتر ساختن ارتباطات بين مدير با ديگر اعضا سازمان اعم از كارمندان و يا مراجعه كنندگان به هر شكلي نقش راهبردي دارد و به عنوان نماي دروني و بيروني سازمان مطرح مي گردد منشي خوانده مي شود؛ و وظايف او در حيطه نوع فعاليت همان سازمان تعريف مي شود.

او بايد داراي خصوصياتي از جمله برنامه ريز و تنظيم كننده امور محوله، راز نگهداري و


دریافت فایل


تحقیق در مورد راههاي ساده براي منشي حرفه اي

تحقیق در مورد راههای ساده برای منشی حرفه ای ,راههای ساده برای منشی حرفه ای,دانلود تحقیق در مورد راههای ساده برای منشی حرفه ای ,راههای,ساده,برا

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید