تحقیق درباره سيستم تشخيص نفوذ IDS

تحقیق درباره سيستم تشخيص نفوذ IDS

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word 

 (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:25

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

مقدمه

هر روز که میگذرد بر علم گسترده و بزرگ کامپیوتر و شبکه اطلاعات بیشتری اضافه میشود.هر روز حفره های گوناگون کشف میشود و پچ های جدید ساخته میشود و...در دنیای امروز دیگر هکرها فکر و ذهن خودشان را به هک کردن سایتها مشغول نمی کنند. هدف امروز هکرها سرورها و شبکه های گسترده میباشند.با خک کردن یک سرور میزبان میتوان صدها سایت را هک کرد.

وقتی یک شبکه مثلا شبکه لن یک دانشگاه هک میشود٬ می توان با استفاده از ابزار گوناگون به هزار کامپیوتر نفوذ کرد. با توجه به این موارد باید برای محافظت از سرورهای خود کارهایی انجام داد.سیستم   یکی از اقداماتی است که در این زمینه تشخیص نفوذ میتوان انجام داد.

 


امنيت اطلاعات در اينترنت

امروزه شبكة جهاني اينترنت و خدمات متنوع آن به عنوان يك ابزار نوين جهت اطلاع رساني و تجارت الكترونيكي شناخته شده است. بسياري از سازمان ها و مؤسسات دولتي و خصوصي، تلاش گسترده اي را براي ورود به دنياي ارتباطات و استفاده از خدمات وسيع اينترنت آغاز نموده اند. با توجه به خدمات متنوع و مختلفي كه اينترنت به كاربران خود ارائه مي دهد، تعداد كاربران آن روز به روز رو به  افزايش مي باشد، طوري كه در حال حاضر ميليون ها رايانه در سطح اينترنت به يكديگر متصل مي باشند و خدمات مختلفي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهند. با توجه به گستردگي بيش از حد شبكه جهاني اينترنت و عدم امكان استفاده از كنترل مركزي بر كاربران آن، حفظ امنيت اطلاعات در اينترنت يكي از مسائل مهم و اساسي مي باشد زيرا همواره افرادي در دنيا پيدا مي شوند كه بنا به دلايل مختلفي از جمله ارضاي حس كنجكاوي خود، مايل به حمله به اطلاعات موجود در سايت هاي اينترنت مي باشند.

و...


دریافت فایل


تحقیق درباره سيستم تشخيص نفوذ IDS

تحقیق درباره سیستم تشخیص نفوذ IDS,سیستم تشخیص نفوذ IDS,سیستم,تشخیص,نفوذ,IDS,تحقیق,دانشجو,کارآموزی,پروژه,پاورپوینت,ورد,مقاله,بانک علم

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید