پاورپوینت آماده: 21 روش غلبه بر تنبلی و انجام بیش ترین کاردر کمترین زمان

پاورپوینت آماده: 21 روش غلبه بر تنبلی و انجام بیش ترین کاردر کمترین زمان

مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است

 


تعداد اسلاید : 10 اسلاید

21 روش غلبه بر تنبلی و انجام بیش ترین کاردر کمترین زمان در این جا خلاصه ای از بیست و یک روش فوق العاده برای غلبه بر تنبلی وا نجام کاربیش تر در زمان کمتر را می خوانید. این اصول و قواعد را مدام مرور کنید تا عمیقا ً در ذهن و عملتان ریشه بدواند و در نتیجه موفقیت آینده تان تضمین شود. هدف هایتان را بنویسید دقیقاً تصمیم بگیرید که چه می خواهید . روشن بودن در این مورد یک شرایط اساسی است . پیش از شروع کار ،هدف ها و تصمیم هایتان را بنویسید. برای هر روز از قبل برنامه ریزی کنید برنامه هایتان را روی کاغذ بیاورید . به ازای هر دقیقه ای که صرف برنامه ریزی می کنید، به هنگام اجرای آن پنج یا شش دقیقه در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد.
قانون 20/80 را در همۀ امور به کار بگیرید 80 درصد از دستاوردهایتان نتیجۀ 20 درصد از فعالیت شماست. همواره تلاش خود را روی این 20 درصد متمرکز کنید.
پیامد کار را در نظر داشته باشید
مهم ترین و ضروری ترین کارهای شما آن هایی هستند که می توانند بیش ترین تأثیر را چه مثبت و چه منفی روی کار و زندگی شما بگذارند.به جای تمرکز روی سایر کارها ،تمام توجهتان را معطوف به این نوع کارها کنید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید قبل از شروع لیستی از کارهایتان تهیه کنید و سپس آنها را از نظر ارزش و ضرورت اولویت بندی کنید تا مطمئن شوید که همیشه در حال انجام دادن مهم ترین کارهایتان هستید.
روی اهداف اصلی تمرکز کنید
نتایجی را که باید قطعاً از کارتان به دست آورید تا بتوانید بگویید که به خوبی از عهدۀ کار برآمده اید مشخص کنید و در تمام مدت قاطعانه به دنبال به دست آوردن آن ها باشید .
به قانون تشخیص ضرورت عمل کنید هیچوقت برای انجام همۀ کارها وقت کافی وجود ندارد امّا همیشه برای انجام مهمترین کارها وقت کافی هست.
پیش از شروع مقدمات کار را کاملاً فراهم کنید.
آمادگی تمام و کمال قبل از شروع کار مانع عملکرد ضعیف است .
همیشه یک شاگرد باقی بمانید
هر چه در ارتباط با کارهای ضروری و همه تان دانش و مهارت بیش تری به دست آورید ، می توانید سریع تر آن ها را شروع کنید و زودتر به اتمام برسانید .

استعدادهای منحصر به فرد خود را تقویت کنید. دقیقاً مشخص کنید چه کاری است که در حال حاضر خیلی خوب انجام می دهید یا در آینده می توانید خیلی خوب انجام دهید. سپس تمام توان خود را در انجام آن به کار گیرید . محدودیت های اصلی خود را مشخص کنید .
محدودیت ها و یا عوامل باز دارنده درونی و بیرونی را مشخص کنید، عواملی که سرعت شما را در دستیابی به مهم ترین هدف هایتان تعیین می کنند ، سپس تمرکزتان را به از بین بردن این محدودیت ها معطوف کنید . کارها را مرحله به مرحله انجام دهید اگر کارها را مرحله به مرحله انجام دهید،می توانید بزرگترین و پیچیده ترین کارها را به انجام برسانید.
خودتان را تحت فشار بگذارید
تصور کنید که یک ماه دیگر باید شهر را تر ک کنید . طوری کار کنید که گویا مجبور هستید قبل از ترک کردن شهر تمام کارهای اصلی تان را به اتمام برسانید .
قدرت فردی خود را به حداکثر برسانید
اوقاتی از روز که از نظر ذهنی و جسمی کارایی بیشتری دارید را مشخص کنید ومهم ترین و ضروری ترین کارهایتان را در این اوقات انجام دهید . به اندازه کا

دریافت فایل


پاورپوینت آماده: 21 روش غلبه بر تنبلی و انجام بیش ترین کاردر کمترین زمان

21 روش غلبه بر تنبلی و انجام بیش ترین کاردر کمترین زمان

کتاب ، جزوه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
کتاب ، جزوه
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
( دامپ ، DUMP ) ویژه تعمیرکاران
( ناند ، NAND ) ویژه تعمیرکاران
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
جزوه های روانشناسی آمادگی دکترا و ارشد
کتاب ، جزوه
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید