دانلود پاورپوینت در باره ی غذاهاي ارگانيك

دانلود پاورپوینت در باره ی غذاهاي ارگانيك

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 35 اسلاید

 

 

قسمتی از متن اسلاید ها :

 

  • غذاهاي ارگانيك
  • غذاهاي ارگانيک عبارتند از غذاهاي حيواني و گياهي که در توليد آن از سيستم هاي طبيعي استفاده شده و ارگانيسمهاي اصلاح شده ژنتيک و مواد شيميايي شامل حشره کش، قارچ کش، آفت کش و علف کش ها به کار نرفته باشد. در پروسه محصولات ارگانیک نباید چرخه طبیعت به هم بخورد و هیچ نوع ماده شیمیایی نیز نباید در این محصولات نقش داشته باشند .
  • طرفداري از محيط زيست و آغشته نکردن مواد غذايي با مواد شيميايي و تهيه غذاي پاک، از اهداف مهم در توليد غذاي ارگانيک است، يعني به هم نزدن قوانين طبيعت و چرخه هاي حياتي مثل چرخه آب، چرخه کربن و دنيايي عاري از سم.
  • تولیدکنندگان غذاهای ارگانیک تلاش می‌کنند تا غذاهائی هر چند بیشتر طبیعی و به دور از هرگونه اسیدچرب ترانس، فرآورده‌های اصلاح شده ژنتیکی و بیشتر افزودنی‌ها تولید کنند.

 

 تاريخچه غذاهاي ارگانيک                                                              

اگرچه اشتاینر اقتصاددان آلماني برای نخستین بار در سال1924 موضوع اقتصاد کشاورزی و غذاهای ارگانیک را مطرح کرد، اما عملا سال ها طول کشید تا دولتمردان به فکر روی آوردن به این نوع محصولات افتادند .

وسرانجام در سال 1980ميلادي، کشورهاي اروپايي قوانين مربوط به غذا و کشاورزي ارگانيک را وضع کردند.

فرانسه اولين کشوري بود که براي ميوه ها و سبزيجات و غلات برچسب دولتي با عنوان کشاورزي ارگانيک ارائه داد. اکنون استراليا 84 درصد از اراضي کشاورزي ارگانيک دنيا را داراست.

 

  • دلایل حمایت از غذای ارگانیک شامل حفظ محیط زیست، کاهش بازده و صرفه جویی در هزینه‌های عمومی، تنظیم و توسعه بازار و سلامتی انسان‌ها و جامعه می‌باشد . شواهد پزشکی موجود در رابطه با همبستگی مواد افزودنی و همچنین بقایای آفت کش‌ها، با افزایش خطر سرطان و آلرژی‌های غذایی از عوامل اصلی تمایل مصرف‌کنندگان به مصرف غذاهای عاری از مواد شیمیایی افزودنی است.

 Image result for ‫غذاهای ارگانیک‬‎

 

 

 

 


دریافت فایل


دانلود پاورپوینت در باره ی غذاهاي ارگانيك

دانلود پاورپوینت آماده, غذاهاي ارگانيک

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید