پاورپوینت آماده; بررسی و مطالعه سيستم های پاداش و جبران خدمت و چالشهاي منابع انساني

پاورپوینت آماده; بررسی و مطالعه سيستم های پاداش و جبران خدمت و چالشهاي منابع انساني

مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است

 


تعداد اسلاید : 28 اسلاید

بسم الله الرحمن الرحيم بررسی و مطالعه سيستم های پاداش و جبران خدمت و چالشهاي منابع انساني Compensation System `

سيستمي است به منظور ايجاد شرايطي كه هر يك از كاركنان متناسب با كميت و كيفيت كاري كه انجام مي دهند پاداش در يافت كنند.

اگر خدمات كاركنان در حد مورد انتظار باشد به صورت حقوق و دستمزد و اگر فراتر از سطح مورد انتظار باشد به صورت پاداش جبران مي شود
رابطه پاداش و انگيزش تلاش عملكرد اهداف سازماني اهداف مردمي پاداشها انواع پاداش پاداشها بيروني دروني غير نقدي نقدي مبتني برعملكرد


مبتني بر عضويت
اختيار عمل
فرصت براي
رشد
مشاركت در
تصميمات
تنوع كار حق انتخاب

دفتر كار مجهز

حق استفاده از
پاركينگ

كارت بازرگاني
زمان استفاده از پرداخت هاي تشويقي
زماني كه تلاش سبب بهبود عملكرد گردد
وقتي كه كار منظم و با سرعت و كيفت مناسب انجام شود
وقتي كه در جهت اجراي بهتر استراتژي هاي سازمان گردد
استانداردهاي سازمان را بهبود بخشد
مورد اعتماد كاركنان باشد
سبب تكرار رفتار با پيامد مطلوب گردد
سبب يادگيري كاركنان از رفتار مناسب شود
رويكرد نوين در مديريت پاداش
تلفيق مديريت عملكردو
مديريت اعطاي پاداش
با استراتژي سازمان جبران خدمات
عبارت است از كليه حقوق ومزاياي نقدي غير نقدي مزاياي مربوط به

خصوصيات شغل و شرايط محيط كار كه در مقابل خد ماتي كه كاركنان و

مديران در سازمان انجام مي دهند تعلق مي گيرد ادامه جبران خدمات
در نگرش نوين به مديريت نيروي انساني
جبران خدمات تنها از طريق پرداخت حقوق يا دستمزد و مزاياي پولي انجام نمي

پذيرد بلكه ميزان كيفيت زندگي كاري (Quality of work life) كه شامل

مزاياي غير مستقيم مالي و مزاياي غير مالي است مورد توجه قرار ميگيرد

درك عدالت انگيزش تعهد عملكرد برابري فردي برابري بيروني برابري دروني رابطه برابري و نتايج مرتبط با كار سياست و خط مشي طراحي سيستم جبران خدمات استراتژي سازمان
چرخه عمر سازمان
عوامل موثر بر سبد package)) جبران خدمات
شرايط اقتصادي
شرايط اجتمائي
شرايط سياسي
شرايط فرهنگي
سطح زندگي مردم
هدف مديريت جبران خدمات
هدف مديريت جبران خدمات عبارت است از طراحي ساختار پرداخت اثر

بخش هزينه به نحوي كه مديريت بتواند كاركنان با كفايت را جذب كند

بر انگيزد  حفظ نمايد  و اين ساختار از سوي كاركنان منصفانه درك

شود جبران خدمات و نظريه هاي عمده انگيزشي
نظريه سلسله مراتب نيازهاي مازلو
نظريه انگيزش – بهداشت هرزبرگ
مدل انگيزشي پورتر و لاولر
نظريه برابري
نظريه انتظار
نظريه تقويت پرداخت برابر يا نسبت برابر

داده هاي فرد به سازمان
=
ستاده هاي فرد از سازمان
داده هاي فرد ديگر به سازمان
ستاده هاي فرد فرد ديگر از سازمان
مزاياي كاركنان

عبارت است از ان مبالغي كه به صورت غير مستقيم

به كاركنان و به سبب ادامه همكاري انان<b< div="">

دریافت فایل


پاورپوینت آماده; بررسی و مطالعه سيستم های پاداش و جبران خدمت و چالشهاي منابع انساني

بررسی و مطالعه سيستم های پاداش و جبران خدمت و چالشهاي منابع انساني

کتاب ، جزوه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید