پاورپوینت آماده; تحليل وطراحي وپياده سازي سيستم رزرواسيون هتل پرديس

پاورپوینت آماده; تحليل وطراحي وپياده سازي سيستم رزرواسيون هتل پرديس

مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است

 


تعداد اسلاید : 22 اسلاید

بسم الله الرحمن الرحيم تحليل وطراحي وپياده سازي سيستم رزرواسيون هتل پرديس فهرست مطالب: مقدمه
تعريف مساله
نحوهي يافتن مساله
ملاحظات داخلي
ملاحظات خارجي
طراحي وامكان سنجي
نمودار بستر
نمودارهای DFD فیزیکی و منطقی س
نمودار ER
نمودار LRS



مقدمه در هتل هاوموسسه هايي كه ارتباطات درون شهري و برون شهري دارند قسمت رزروازاهميت زيادي برخورداراست چون ارتباط بين متقاضي وهتل اولين اهم است همچنين نوع ارتباط بامتقاضي درموفقيت هتل تاثيرگذاراست. تعريف مسِِِاله موضوع پروژه در رابطه با رزرواسیون هتل پردیس میباشد.کار این سیستم به این صورت است که پس از تماس متقاضی ، نوع اتاق ، تعداد نفرات ، تاریخ ورود و خروج ، نام مهمان و شماره تلفن از متقاضی دریافت میشود و شماره حساب هتل به متقاضی داده میشود و پس از اینکه متقاضی شماره فیش پرداختی را به هتل عرضه نماید درخواست او ثبت میشود. مشکلی که در اینجا مطرح است این است که ظرفیت هر آژانس برای ارتباط با هتلهای شهرهای مختلف محدود است و معمولا مسئول رزرو مجبور به توصیه یک هتل خاص به مسافرمیشود که این موضوع انتظار مسافر را از آژانس بالا برده و با مواجه شدن با کوچکترین مشکلی، آن را متوجه آژانس میداند.همچنین اگر رزرو از سوی مسافر ایجاد شود ، با توجه به بی اطلاعی او از جزئیات هتل ممکن است هنگام ورود باعث نارضایتی او شود و همچنین پرداخت وجه از طریق بانک به هتل نیز دارای مشکلات فراوانی است.

نحوه ي يافتن مساله ملاحظات داخلي: با توجه به گزارشات مسئولان رزرو ، مشکلات آنها در ارتباط با مسافران و توضیح مشخصات و قیمتهای هتل است.همچنین با توجه به گزارشات مالی محاسباتی ، امکان بروز اشتباهات حسابداری و مالی وجود دارد. همچنین برای مسافری که قصد رزرو دارد ، با توجه به بی اطلاعاتی از جزئیات و تصاویر هتل هنگام ورود ممکن است باعث نارضایتی او شود. پرداخت وجه به بانک نیز باعث هدر رفتن وقت و هزینه مسافر میشود.مشکلات آژانسها نیز در رابطه با کارمزدهای بسیار اندک هتلهاست که مسئولان آژانسها را مجبور به اخذ مبالغی بیش از قیمت هتل میکند و در نهایت باعث رنجش مسافر میشود و نخستین مشکلی که برای مسافر از سوی هتل ایجاد شود ، مسافر آن را متوجه آژانس میداند.
ملاحظات خارجي: مقایسه عملیات فعلی با مدل تجویزی:
با استفاده ازاینترنتی کردن سیستم رزرواسیون ، مانند هتل بين المللي ايران مسافران اطلاعات کاملی از هتلهای مقصد خود به همراه تصاویر و جزئیات قیمتهای هر هتل دریافت و با توجه به سلیقه خود هتل مورد نظر را انتخاب مکنند. همچنین در این روش مسافران به صورت سریالی و پشت سر هم در شهرهای مختلف اقدام به رزرو هتل میکنند که در روشهای سنتی این عمل بسیار سخت است. نکته قابل توجه استقبال هتلها از مسافران اینترنتی است ، زیرامشکلات آنها در ارتباط با این مسافران کمتر از بقیه است و همچنین امکان بروز اشتباهات مالی و حسابداری به حداقل رسیده است. با استفاده از مدلهای تاریخی که سازمانها برا ساس آن توسعه می یابند:
در مدلهای تاریخی رزرواسیون به صورت سنتی بوده و مردم با ارتباط مستقیم با مسئول رزرو و بانک رزرو خود را انجام میدادند. از طریق فعالیتهای سازمان با فعالیتهای رقیب:
امروزه بیشتر هتلهای رق

دریافت فایل


پاورپوینت آماده; تحليل وطراحي وپياده سازي سيستم رزرواسيون هتل پرديس

تحليل وطراحي وپياده سازي سيستم رزرواسيون هتل پرديس

کتاب ، جزوه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
کتاب ، جزوه
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
( دامپ ، DUMP ) ویژه تعمیرکاران
( ناند ، NAND ) ویژه تعمیرکاران
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
جزوه های روانشناسی آمادگی دکترا و ارشد
کتاب ، جزوه
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید