تحقیق درباره تولید مثل و تمایل جنسی

تحقیق درباره تولید مثل و تمایل جنسی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word 

 (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:12

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:
تولید مثل به جریانی گفته می شود که طی آن اسپرم باید داخل تخمک نفوذ کند و پس از طی مراحل تبدیل به جنین و در نهایت منجر به تولید نسل گردد.
تمایل جنسی
محققان علت اصلی تمایل جنسی را تحریک انسان برای تولید مثل می دانند و حتی برخی معتقدند که انسان های اوّلیه به طور غریزی- نه به خاطر لذت بردن از عمل مقاربت- آمیزش می کردند تا اینکه پس از پیشرفت تمدن عمل آمیزش از حالت فطری در آمده و به صورت نیاز روانی در آمده است. در هر صورت امروزه تمایلات جنسی را مثل تمایل به غذا می دانند و معتقدند همانطوری که انسان باید به غذا اشتهای خوبی داشته باشد، تمایلات جنسی اش نیز باید خوب باشد.
برخی از اوقات اتفاقی می افتد که باعث تمایلات جنسی می شود. این اتفاقات دو نوع می باشند که یکی مربوط به ذهن می شود (مثلاً پدر و مادرها بچه ها را در سنین پائین ارتباط جنسی ترسانده اند و در بزرگسالی این موضوع حالت روانی پیدا کرده است) و در بعضی اوقات مشکلات روانی دیگر، مثل افسردگی باعث پائین آمدن شدید تمایلات جنسی می شود و از همه مهمتر دوست نداشتن همسر می باشد.
اگر میزان علاقه پائین باشد تأثیر مستقیمی بر روی رغبت زوج در تماس خواهد شد.
هر گونه مشکلی که برای زوج مشغله ذهنی ایجاد کند (مانند مشکلات اجتماعی، اقتصادی و یا دعواهای خانوادگی) باعث بروز تمایلات جنسی خواهد شد.
داشتن روابط جنسی صلح آمیز با همسر راه حل خیلی از مشکلات خواهد بود. عامل دیگری که باعث پائین آمدن شدید تمایلات جنسی می شود، مشکلات فیزیکی است مانند بیماریهای دیابت، سل و هر چیزی که جسم را مشغول کند و یا درمانهایی که بر روی سیستمهای هورمونی تأثیر گزار باشد

مقدمه

گذشته از هر نوع تولید مثلی که جانوران ممکن است داشته باشند تولید مثل گامتیک در همه آنها انجام می‌شود. جنسها عموما جدا از هم هستند اما هرمافرودیسم هم بخصوص میان جانوران ساکن و کم تحرک معمول است. دستگاه تولید مثل شامل بیضه یا تخمدان یا بطورکلی گناد است و مجراهایی که این اندامها را به خارج از بدن مربوط می‌سازند نیز معمولا وجود دارند. گامت سازی با تقسیم میوز همراه است، اسپرم و تخمک تنها نماینده مرحله هاپلوئید دور زندگی دیپلونتیک است. از تخمک لقاح یافته جنینی پدید می‌آید که یا مستقیما به فرد بالغ تبدیل می‌شود یا چنان که معمول‌تر است ابتدا به صورت لارو درمی‌آید و سپس به مرحله بلوغ می‌رسد.

و....


دریافت فایل


تحقیق درباره تولید مثل و تمایل جنسی

تحقیق,درباره,تولید,مثل,و,تمایل,جنسی

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید