تحقیق درباره حسابداری صنعتی،یک منظره تاریخی

تحقیق درباره حسابداری صنعتی،یک منظره تاریخی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word 

 (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:14

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

خلاصه :

یک بررسی از کتب درسی حسابداری صنعتی از سال 1904 تا 1990 نیازمند مکمل بودن حسابداری و تاریخ است .

تعداد کمی از کتب درسی یا تعالیم در حسابداری صنعتی در کتابی از قبل برای سال 1920 در دسترس است بنابراین متنهای متفاوتی در شکل رقمی وجود دارد . تمام متن های تاریخی با یک تعریف از حسابداری صنعتی و اهمیت آن در تجارت جهانی شروع می شوند تاریخچه تولید به مالکان تجارت ، حسابداران و دانش آموزان کمک می کند تا بفهمند که چرا دانشگاهها حسابداری صنعتی و اهمیت آن را می آموزند . انقلاب صنعتی اثر عمده ای روی روشهای و هزینه های تولید داشت .

به خاطر این پیشرفت عظیم در فرآیند تولید دو گروه مهندسان و حسابداران شروع به کامل کردن فرآیند کردند . تولید در محیط پیوسته تغییر می کند . از انقلاب صنعتی تا زمان مدرن اکنون . تکامل تدریجی حسابداری صنعتی به نظر می آید برای اهمیت تغییرات در فرآیند تولید و عکس تاریخی لازم باشد . حتی اصطلاحاتی که در حسابداری صنعتی استفاده می شود در مدت اضافه کاری تغییر کرده است . با شناختن هزینه ها ، حسابها و تغییرات ، مالکان ، مدیران و حسابداران قادر می شوند . تا تغییرات را تبدیل کنند و موسسه تجاری را بهبود دهد .

معرفی :

یک بررسی از کتب درسی حسابداری صنعتی از سال 1904 تا 1990 نیازمند مکمل بودن حسابداری و تاریخ است . تعداد کمی از کتب درسی یا تعالیم در حسابداری صنعتی در کتابی از قبل برای سال 1920 در دسترس است . بنابراین متنهای متفاوتی در شکل رقمی وجود دارد . یکی از دلایلی که سیستمهای حسابداری صنعتی در اواخر سال 1800 و اوایل سال 1900 منتشر نشدند این بود که اغلب شرکتها سیستمهای حسابداری شان را مورد رسیدگی قرار دادند تا پنهان و سری باشند که آنها برای شرکتهای رقابتی در دسترس نباشند . بیشتر شرکتها حتی سیستم خودشان را برای کارگران ساده خودشان آشکار نکردند . بنابراین در حقیقت این طور به نظر می آید که سیستمهایی که برای موسسات تجاری ویژه انحصاری هستند . بنابراین ممکن است عملی برای آموزش این سیستم های متداول به طور کلی نداشته باشند . (previtsand merino 1998)

بعضی از متنهای اولیه که از سال 1904 تا 1919 در دسترس است به نظر می آید که تعلیماتی در شکلهای و پروسه های توصیه شده در داخل موسسه تجاری تولید باشند . نگرانی ها درباره افزایش هزینه های مواد و زمان هدر رفته در تولید یک موضوع معمول است (eddies and tindall 1904) . نویسنده ها اغلب پروسه ها را غیر ممکن می نامند مانند : حسابداری برای محصولاتی که آنها یکنواخت و همسان نیستند (church 1917) که آن حالت ممکن  است در سال 1917 باشد . اما ترقی ها در حسابداری ، ریاضیات و تولید ثابت شده است . که این پروسه ها واقعا ممکن است .

و....


دریافت فایل


تحقیق درباره حسابداری صنعتی،یک منظره تاریخی

تحقیق,درباره,حسابداری,صنعتی,تحقیق درباره حسابداری صنعتی

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید