پاورپوینت,مهمندسی و معماری سیستم ها,118 اسلاید,pptx

پاورپوینت,مهمندسی و معماری سیستم ها,118 اسلاید,pptx

این پاور پوینت در مورد مهمندسی و معماری سیستم ها,در118اسلاید و شامل عناوین زیر:

مقدمه

مراحل ايجاد سيستم‌ها

پیچیدگی در سیستم ها

پيچيدگي و كنترل‌پذيري

پيچيدگي در سيستم‌هاي اجتماعي

ايجاد سيستم‌هاي پيچيده

معماري سيستم‌ها

معماري سيستم‌ها در مقابل مهندسي سيستم‌ها

مهندسي معماری

متدولوژي‌هاي فرايند معماري

منابع

*سيستم‌هايي كه نمونه‌هايي از آنها موجود است، مهندسي سيستم‌ها به كار گرفته مي‌شود. پيچيدگي اين گونه سيستم‌ها معمولاً كم است. اما وقتي موضوع ايجاد يك سيستم جديد يا سيستم‌هاي پيچيده كه داراي كنترل‌پذيري كم هستند، مطرح مي‌شود مهندسي سيستم‌ها پاسخگو نخواهد بود و معماري سيستم‌ها استفاده مي‌شود. اين مقاله به معرفي معماري سيستم‌ها، مقايسه معماري سيستم‌ها با مهندسي سيستم‌ها، و متدولوژي معماري سيستم‌ها میپردازد.

*هر پروژه‌اي، چه ساخت يك كلبه باشد چه يك هواپيما، با ظهور يا حضور كاربر بالقوه، يك احساس نياز و يك مجموعه از منابع شامل منابع انساني و فيزيكي آغاز مي‌شود. با بررسي تاريخچه پروژه‌ها، مي‌بينيم كه بيشتر پروژه‌ها به عنوان تطبيق تكاملي و تدريجي ساختار‌هاي موجود انجام مي‌شوند. به عنوان مثال ساختار يك كشتي سالهاست كه طراحي شده است.

 

*از جهت نظري سيستم‌ها داراي مرز مشخصي نيستند يا به عبارت ديگر مرز ندارند.

 

اما در عمل در مطالعه سيستم‌ها مرزي براي سيستم تعريف مي‌كنند. اين كار براي سيستم‌هاي پيچيده خيلي مشكل‌تر بوده و حتي ممكن است نشدني باشد.

يكي از تفاوتهاي معماري با مهندسي و روش علمي در اين نقطه اتفاق مي‌افتد.

 

 


دریافت فایل


پاورپوینت,مهمندسی و معماری سیستم ها,118 اسلاید,pptx

مراحل ايجاد سيستم‌ها,پیچیدگی در سیستم ها,پيچيدگي و کنترل‌پذيري,پيچيدگي در سيستم‌هاي اجتماعي ,ايجاد سيستم‌هاي پيچيده,معماري سيستم‌ها,معم

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید