طرح توجیهی پرورش زالو(صنعتی و خانگی)

طرح توجیهی پرورش زالو(صنعتی و خانگی)

طرح توجیهی پرورش زالو(صنعتی و خانگی)            تعداد صفحات 7 / فرمت pdf

 

با توجه به با اهمیت شدن پرورش زالوی طبی در چندین سال اخیر در ایران و دنیا، پرورش زالو علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است و دلیل این جذابیت بازگشت سرمایه بسیار مناسب و بازار فروش بکر زالو می باشد. تکثیر و پرورش زالو یکی از فعالیت هایی است که در منازل مسکونی قابل انجام است و این امر علاوه بر ایجاد اشتغال، کمک بسزایی در ایجاد درآمد برای خانوارها دارد و توسعه این صنعت را رونق می بخشد.

 

در روش پرورش لارو زالو به صورت خانگی می توان با سرمایه کم، درآمد بسیار مناسبی را در مدت شش ماه بدست آورد. به فرض مثال با یک سرمایه کم  و یک فضای کوچک  به راحتی می‌توان با قراردادن وسایلی همچون یخچال و ظروف پلاستیکی و غیره و مقداری لارو در ماههای خرداد و تیر (پایین‌ترین قیمت خود را به علت وفور صید در طبیعت دارا می‌باشند) و فروش آن در ماههای آبان، آذر و دی با قیمت نرمال  به سود مناسبی دست پیدا کرد که نسبت به سرمایه‌گذاری و وقت قرار داده شده توجیه بسیار مناسبی را دارا می‌باشد.

 

برای تهیه ی لارو زالو حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید . لاروها در حکم سرمایه ی شما هستند پس باید در تهیه ی آن ها دقت کنید . مانند هرچیز دیگری ، زالوها نیز گونه های مختلفی دارند اعم از سمی ، غیربهداشتی ، پزشکی و طبی و… ؛ شما برای کار خود به گونه ی پزشکی و طبی نیاز دارید بعد از بزرگ شدن لاروها ، زالوهایتان را می توانید  مراکز حجامت بفروشید.

 

 در روش خانگی به راحتی می‌توان در گل همراه زالو، زالو را در یخچال در دمای ۷ درجه سانتیگراد بیش از یک ماه نگهداری نمود بدون اینکه هیچ‌گونه آسیبی به زالو و قدرت مکندگی آنها وارد گردد. البته شایان ذکر است پس از گذشت مدت زمان یک ماه حتماً گل تعویض گردد زیرا زالو به خاطر پوست‌اندازی که دارند به نوعی از خود لعاب پس می‌زنند که باعث از بین رفتن شرایط مناسب نگهداری زالو در آن بستر می‌گردد. همچنین رطوبت گل در گونی نخی که در آن گزارده می‌شود باید به نحوی باشد که آب از گونی چکه ننماید و همچنین گونی خشک نباشد.

 


دریافت فایل


طرح توجیهی پرورش زالو(صنعتی و خانگی)

طرح توجیهی , طرح توجیهی پرورش زالو صنعتی و خانگی , دانلود طرح پرورش زالو , کسب درامد , پرورش , پرورش قارچ , پروژه , مقاله پرورش , تحقیق کشاورزی , ت

کارآفرینی ، طرح توجیهی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید