تحقیق درباره جنگ های پیامبر

تحقیق درباره جنگ های پیامبر

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 19 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

سپاس وثنا، لايق خدايي است كه پروردگار جهانيان است و درود و سلام بر سرور و خاتم رسولان . حضرت محمد(ص) و بر تمام آل بيت و ياران او باد و همچنين بر تمام كسانيكه به نيكي از ايشان ياد مي كنند و تا روز قيامت از ايشان پيروي مي كنند و

زندگي مبارك حضرت محمد(ص) در توحيد و جهاد خلاصه مي شود . جهادشان براي رساندن دعوت (اسلام) به تمامي مردم بود تا كلمه الله در زمين مرتبه بلند خودش را داشته باشد و راه رسول الله براي ساختن انسان مسلمان همان يكتا پرستي براي جها و جهاد براي يكتاپرستي بود و با يكتاپرستي انسجام فكري را براي نخستين بار بين مسلمين در تاريخ بوجود آورد و رسول الله در خلال فقط ده سال از عمر پربركت خويش ارتش خود را پايگذاري و استوار كرد ،‌ارتشي كه پرچم اسلام و مسلمين بعد از ايشان را بسوي غرب و شرق به دوش كشيد .

گفتاري عمومي درباره جهاد و مشروعيت آن :

براستي سخن درباره جهاد هميشه مهمترين تكيه گاهي است كه جنگ پيشگان فكري در آميختن حق وباطل و در تلاش شكافتن حدود در اطراف قطعه اين دين پاك ، بر آن تكيه مي زند جهاد را با آشوب و شرارت ملوث مي كنند .

به خاطر شك آوردن در اين و زشت داشتن آن و هرگز تعجب مكن از انگيزه هاي محصور داشتن همت شان در زشت نمودن جهاد بخصوص وقتي بدان كه خطرناكترين اركان اسلان از نظر دشمنانش كه آنها را بيم مي دهد و مي ترساند فقط جهاد است پس آنها درك كرده اند كه اين ركن هرگز در نفوس مسلمانان بيدار شود و در هر عصري از زمان داراي اثر در حياتشان گردد هرگز هيچ نيرويي هر چند مردم باشد نمي تواند در روي دفاع اسلامي بايستد . و بخاطر آن در قيام نمودن آنها به هر عمل شك آوردنده شايسته است يا سست كردن ركن جهاد آغاز شود ، براي بازداشتن گسترش اسلامي ، از اين تقطه بخصوص ، در اين گفتار ابتدا معناي جهاد و فائده اش را در اسلام و مراحل كه در آن وارد مي شود روشن خواهيم كرد سپس مرحله اي را كه در آن استقرار يافته است سپس مطالعاتي را كه در مفروضش داخل شده و تقسيمات تكليف آوري كه بر آن حمل شده است از چيزهائي كه بطور قطع هيچ دليلي بر آن ندارند .


دریافت فایل


تحقیق درباره جنگ های پیامبر

جنگ های پیامبر,مذهبی,اسلام, مبارزات پیامبر

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید