شرکت سرمایه گذاری سایپا - 35 صفحه

شرکت سرمایه گذاری سایپا - 35 صفحه

مقدمه:

بازارهاي سرمايه و به تبع آن بازار بورس از مهمترين بخشهاي بازار مالي هر كشور محسوب مي گردند. وضعيت بورس اوراق بهادار در اقتصاد كشورها بيانگر روند تغييرات شاخص هاي اقتصادي جامعه و كاركرد بنگاههاي اقتصادي هر كشور مي باشد. در يك جامعه هر چقدر اقتصاد كشور قوي تر و دورنماي آن اميدورا كننده تر باشد، تمايل به مشاركت در فعاليت هاي اقتصادي از سوي سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي بيشتر شده و به سبب آن بورس اوراق بهادار فعال تر و پوياتر خواهد شد. در هر حال بورس بعنوان نهاد شكل دهنده بازار سرمايه كشور، نقش موثري در اقتصاد ايران ايفا مي كند.

فضاي سياسي حاكم بر روابط بين الملل و وجود تحولات گوناگون در بازار بورس و مسائل موجود در مناقشه هسته اي و تصميمات اقتصادي دولت، باعث افت و خيز شديد شاخص هاي بورس در طول سال گذشته گرديده است. شاخص هاي بورس در طول سال گذشته گرديده است. شاخص هاي بورس اوراق بهادار در طي سال 1384، روند نزولي به خود گرفته و رقم شاخص كل از محدوده 114/21 واحد به سطح 460/9 واحد در پايان اسفند ماه كاهش يافت. به اين ترتيب در دوره ياد شده شاهد افت 654/2 واحدي شاخص عملكرد بازار و زيان 22 درصدي سهامداران بورس و نيز كاهش چندين ميليارد دلاري از ارزش بازار بوده ايم.


دریافت فایل


شرکت سرمایه گذاری سایپا - 35 صفحه

مدیریت , حسابداری , پروژه , شرکت , سایپا , سرمایه گذاری ,

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید