تحقیق درباره شبكه هاي بيسيم

تحقیق درباره شبكه هاي بيسيم

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 58 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

    از آن‌جا که شبکه‌هاي بي سيم، در دنياي کنوني هرچه بيشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ماهيت اين دسته از شبکه‌ها، که بر اساس سيگنال‌هاي راديويي‌اند، مهم‌ترين نکته در راه استفاده از اين تکنولوژي، آگاهي از نقاط قوت و ضعف آن‌ست. نظر به لزوم آگاهي از خطرات استفاده از اين شبکه‌ها، با وجود امکانات نهفته در آن‌ها که به‌مدد پيکربندي صحيح مي‌توان به‌سطح قابل قبولي از بعد امنيتي دست يافت، بنا داريم در اين سري از مقالات با عنوان «امنيت در شبکه هاي بي سيم» ضمن معرفي اين شبکه‌ها با تأکيد بر ابعاد امنيتي آن‌ها، به روش‌هاي پيکربندي صحيح که احتمال رخ‌داد حملات را کاهش مي‌دهند مي پردازيم.

 

 

 فصل اول: آشنايي کلي با مکان کار آموزي

مکاني که من در آن کارآموزي خودرا گذراندم نمايندگي بيمه البرز ( فدايي 3959) واقع در خيابان ايرانشهر نرسيده  به طالقاني  ميباشد که در اين محل  کليه کارهاي بيمه اي و صدور  بيمه نامه  هاي  مختلف مي باشد  که داراي  چندين  بخش ميباشد  بيمه هاي ثالث و بدنه اتومبيل – بيمه هاي حوادث  ( شامل آتش سوزي  - سيل – زلزله ) بيمه هاي  عمر و تشکيل  سرمايه  و بيمه هاي  بار بري  و يک بخش بيمه هاي مختلف که چهار بخش بالا  هر کدام يک سيستم خصوصي  و افرادي جهت کارهاي مربوطه داشتند  که هر فرد وظيفه اي  در مورد صدور بيمه نامه ها و گرفتن  امضاء از مدير عامل  است ء  کارهاي انجام شده  در طول ماه همگي  در يک  بانک اطلاعاتي  ثبت و ضبط مي شد  و در آخر ماه به صورت وصل شدن با اينترنت به شبکه  اصلي  بيمه البرز گزارشات  مربوطه به بيمه  تحويل داده مي شد .

براي صدور بيمه  ابتدا بک فرم دستي پر مي شود و پس از تکميل فرم به سيستم بيمه البرز که با نام سپند 2 است و برنامه اي نوشته شده با زبان Fox pro 2.6 مي باشد وسيستم عامل آن Dos  است  . که پس از وارد کردن فرمان هايي اين سيستم بالا مي آيد .

اين برنامه داراي بخش هاي مختلفي از انواع بيمه ها مي باشد و نوع بيمه در خواستي را باز کرده وفرم هاي مربوطه را وارد کرده و سپس براي تأييد و صدور Enter   مي کنيم .  


دریافت فایل


تحقیق درباره شبكه هاي بيسيم

تحقیق درباره شبکه های بیسیم,شبکه های بیسیم,بیسیم

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید