تحقیق در مورد تاریخچه باشگاه بارسلونا

تحقیق در مورد تاریخچه باشگاه بارسلونا

تحقیق فرمت فایل word تعداد صفحات 10

 

 

 

 

در این تحقیق موارد زیر برسی میشوند:

     فهرست

  • ۱تأسیس باشگاه فوتبال بارسلونا (۱۹۲۲–۱۸۹۹)
  • ۲ریورا، جمهوری‌خواهی و جنگ داخلی (۱۹۵۷–۱۹۲۳)
  • ۳باشگاه فوتبال بارسلونا (۱۹۷۸–۱۹۵۷)
  • ۴نونیز و ثبات در مدیریت (۲۰۰۰–۱۹۷۸)
  • ۵رفتن نونیز و آمدن لاپورتا (۲۰۱۰–۲۰۰۰)

 

تأسیس باشگاه فوتبال بارسلونا (۱۹۲۲–۱۸۹۹ (

 

 

 

 

 

 

 

خوان گمپر

 

در ۲۲ اکتبر سال ۱۸۹۹ میلادی، هانس گمپر تمایل خود را به صورت آگهی در لوس دپورتس برای تأسیس باشگاه فوتبال اعلام کرد. در ۲۹ نوامبر همان سال در جلسهٔ خیمناسیو سوله نتایج مثبتی حاصل شد و در نهایت یازده بازیکن شامل واتر وایلد، لوئیس دی اوسو، بارتومئو ترادس، اوتو کونزله، اوته مه یر، انریک دوکال، پره کبوت، کارلس پوجول، جوزپ لوبت، جانپارسونز و ویلیام پارسونز جذب شدند و باشگاه فوتبال بارسلونا متولد شد.  بارسلونا شروع موفقیت آمیزی در مسابقات ملی و منطقه‌ای نظیر مسابقات فوتبال کاتالونیا و کوپا دل ری داشت. در ۱۹۰۲ میلادی باشگاه اولین جام خود، کوپا ماکایا را بالای سر برد و نیز در همان سال در فینال اولین دوره کوپا دل ری به مصافبیزکایا رفت که ۱ – ۲ مغلوب شد.  در ۱۹۰۸ میلادی، درحالی که باشگاه در شرایط مالی سختی قرار داشت و جز قهرمانی در مسابقات فوتبال کاتالونیا در ۱۹۰۵ میلادی تا آن زمان نتوانسته بود پیروزی دیگری به دست آورد، خوان گمپر به عنوان ریاست باشگاه برگزیده شد. گمپر در ۵ دوره متفاوت، در بین سال‌های ۱۹۰۸ تا ۱۹۲۵، ریاست باشگاه را بر عهده داشت، و مجموعاً حدود ۲۵ سال را در خدمت باشگاه گذراند. از مهمترین دستاوردهای وی می‌توان کمک به بارسا برای به دست آوردن ورزشگاه اختصاصی را خاطر نشان کرد.

 

در ۱۴ مارس ۱۹۰۹ میلادی، بارسلونا به ورزشگاه اینداستریا که بزرگتر بود و ۸٬۰۰۰ نفر گنجایش داشت، نقل مکان کرد. از ۱۹۱۰ تا ۱۹۱۴ میلادی، بارسلونا در جام پیرنه شرکت کرد و به عنوان بهترین تیملانگیدوک، میدی، ناحیه آکیتن، باسک و کاتالونیا انتخاب شد. در آن زمان شرکت کردن در این رقابت‌های آزاد برای تی

 

بسیار مفید بود.  در همین دوره زبان رسمی باشگاه از کاستیلن به کاتالونیایی تغییر کرد و تیم به‌تدریج به یکی از نمادهای مهم کاتالونیا تبدیل شد، تاجایی که برای بسیاری از طرفداران، حمایت از تیم بیشتر به واسطهٔ جایگاه اجتماعی آن و نه بازی خود تیم اهمیت داشت.

 

 

 

 

 

 

 

اگر ایمیل یا جیمیل خود را در کادر زیر وارد نمیایید بعد از انجام خرید یک لینک دانلود برای شما ارسال میشود


دریافت فایل


تحقیق در مورد تاریخچه باشگاه بارسلونا

تحقیق ,در, مورد, تاریخچه, باشگاه, بارسلونا

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید