پاورپوینت درباره عضلات اسکلتی و صاف

پاورپوینت درباره عضلات اسکلتی و صاف

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 43 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه            تعدادی از اسلایدها به انگلیسی میباشد

 

 

عضلات

•عضله اسكلتي         
•عضله صاف    
•عضله قلب
 
 

عضله اسکلتی

•تشریح فیبر عضلانی:
• هر فيبر عضلاني محتوي صدها تا هزارها ميوفيبريل است. و هر ميوفيبريل به نوبه خود از 1500 فيلامان ميوزين و 3000 فيلامان اكتين تشكيل شده است.
• سلولهاي دوكي شكل بافت عضله- داراي يك غشاي پلاسمايي تحت عنوان ساركولم مي باشند و يك پوشش خارجي محتوي فيبرهاي نازك كلاژن اين سلولها را در انتها توسط وتر به استخوان متصل مي سازند.
 
•تشریح فیبر عضلانی: فيلامانهاي اكتين و ميوزين در بين يكديگر فرورفته اند و نوارهاي نازك تيره و روشني را بر روي ميوفيبريل ها تشكيل مي دهند.
• نوارهاي روشن تنها داراي فيلامان اكتين است و با I نمايش داده ميشوند. نوارهاي تيره داراي فيلامانهاي ميوزين و مقداري از انتهاي فيلامانهاي اكتين است و با A نمايش داده مي شوند.

انتهاي فيلامان اكتين به صفحه Z متصل مي شود.


دریافت فایل


پاورپوینت درباره عضلات اسکلتی و صاف

پاورپوینت,عضلات اسکلتی و صاف,عضله قلب

علوم پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
سایر رشته های پزشکی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید