پاوپوینت درباره سرمایه گذاری وجوه مازاد

پاوپوینت درباره سرمایه گذاری وجوه مازاد

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 28 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

مقدمه

یک بخش با اهمیت از مدیریت سرمایه در گردش ، سرمایه گذاری وجوه مازاد می باشد. در این رابطه شرکت ها به دنبال یک بازده منطقی  در یک سطح قابل قبول از ریسک هستند. در این فصل انواع سرمایه گذاریهای وجوه مازاد بیان میشود :

 1 –اوراق خزانه

2 –اوراق قرضه بهره دار

3 - گواهی سپرده بانکی

4 - اوراق تجاری

5 –برات بانکی

6 –قرارداد باز خرید

 

اوراق خزانه:

اوراق خزانه اوراقی هستند که به موجب آنها خزانه دولت مبالغی را در تاریخ سر رسید به دارندگان این اوراق پرداخت می کند. این اوراق دارای کوپن بهره نبوده و با تخفیف در قیمت اسمی قبل از سررسید به فروش می رسند. اوراق خزانه برای دوره های زمانی کوتاه مدت ، که معمولا 3 ماهه ، 6ماهه و یا 12 ماهه (کمتر از یکسال ) در نظر گرفته می شوند و از طریق مزایده عرضه می شوند. در واقع اوراق خزانه مطمئن ترین و بهترین سرمایه گذاری وجوه نقد مازاد شرکت می باشد.


دریافت فایل


پاوپوینت درباره سرمایه گذاری وجوه مازاد

پاوپوینت,سرمایه گذاری وجوه مازاد,اوراق خزانه

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید