تحقیق در مورد سيستمهاي خنك كننده

تحقیق در مورد سيستمهاي خنك كننده

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 12 صفحه

 قسمتی از متن .doc : 

در طول زمان احتراق مخلوط سوخت و هوا داخل سيلندرها حرارت زيادي در حدود 1800 تا 2000 درجه سانتيگراد ايجاد مي شود. تنهاي قسمتي از حرارت به وجود آمده (حدود 20 تا 24 درصد در موتورهاي بنزيني و 27 تا 35 درصد در موتورهاي ديزل) به كار مفيد تبديل مي شود.قسمت ديگري از اين حرارت (حدود 20 تا 34 درصد در موتورهاي بنزيني و 20 تا 32 درصد در موتورهاي ديزل) مي بايست توسط سيستم خنك كننده جذب شود در غير اينصورت قطعات موتور بخصوص پيستونها و سوپاپ ها كه مستقيماً به شعله تماس دارند بيش از حد گرم شده ، حرارت زياد باعث از بين رفتن سريع آنها مي گردد. ضمناً حرارت زياد از حد، موجب سوختن روغن مي شود.

خنك شدن بيش از حد يك موتور در حال كار نيز مطلوب نيست. در موتوري كه بيش از حد خنك مي شود توان ،در نتيجه تلفات حرارت كاهش مي يابد ،تلفات اصطكاكي براثر سفت شدن روغن بالا مي رود و بخشي از مخلوط سوخت و هوا تبديل به مايع شده و روغن از ديواره هي سيلندر شسته و پايين مي برد. اين موارد موجب فرسايش اجزاء موتور مي گردد. در موتوري كه حرارتش خيلي پايين است خوردگي ديواره هاي سيلندر در نتيجه تولد تركيبات گوگردي افزايش مي يابد


دریافت فایل


تحقیق در مورد سيستمهاي خنك كننده

تحقیق در مورد سیستمهای خنک کننده

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
نظریه های عمومی مدیریت
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید