پاورپوینت سنگ مصنوعی و روش تولید آن،pptx،در 42 اسلاید

پاورپوینت سنگ مصنوعی و روش تولید آن،pptx،در 42 اسلاید

این پاورپوینت در مورد سنگ مصنوعی و روش تولید آن در 42 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل:سنگ مصنوعی و روش تولید آن،سنگ مصنوعی،انواع سنگ مصنوعی،Artificial stone،سنگ مصنوعی چیست ،ترکیبات سنگ مصنوعی،ویژگی سنگ‌های مصنوعی،سنگ مصنوعی، کامپوزیت معدنی،مراحل تولید سنگ‌ مصنوعی،تکنولوژی ساخت سنگ مصنوعی، و...ومنابع می باشد ویژگی سنگ‌های مصنوعی

۱- تنوع در رنگ با قابلیت اجرای طرح‌های مختلف و دلخواه

 

۲- سبک‌تر از سنگ‌های طبیعی و با وزن مخصوص ۱۱۰۰ تا ۱۳۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است که همین امر باعث وزن کمتر ساختمان و در نتیجه کاهش اثر زلزله بر ساختمان می‌شود.

 

۳- قابلیت جذب آب در حد صفر

 

۴- عدم محدودیت در ابعاد تولیدی با نصبی همانند سنگ طبیعی

 

۵- استقامت (کشش و فشار) بالاتر از سنگ‌های طبیعی

 

۶- اسکوب سرخود است. بدین معنی که برخلاف سنگ‌های طبیعی در اثر عوامل جوی و عدم چسبندگی به مرور زمان از بدنه ساختمان جدا نمی‌شود، از آشناترین معایب سنگ طبیعی، همین جداشدن تدریجی از بدنه ساختمان است.

 

۷- مقاومت بالا در برابر عوامل جوّی

 

۸- استحکام و انسجام بالا

 

۹- تنوع‌پذیری بالا

 

۱۰- نصب راحت و بدون دردسر

nموادی که برای خط تولید سنگ‌های مصنوعی به‌کار می‌روند طوری انتخاب می‌شوند که برای کارهای داخلی و خارجی ساختمان چه در کف و چه در نما ایده‌آل باشد. تکنولوژی ترکیبی ویبره ـ پرس و نیز به‌کار بردن مواد طبیعی سنگ در ترکیب آن از جمله مرمرها، سنگ‌های کلسیتی، گرانیت‌ها و سنگ‌های سیلیسی به همراه سیمان و مقدار کمی آب خواصی به سنگ می‌دهد که 75% کیفیت خواص سنگ طبیعی را دارا باشد.
nبريدن نقوش و خط نگاره‌ها به صورت مسطح براي پرداخت و تزئين طرح و زمينه با استفاده از ابزار برش را «سنگبري» يا «برش سنگ» مي‌نامند. معرق و مشبك، از انواع اين روش هستند.
nنقوش رايج در مشبك سنگ علاوه بر طرح‌هاي مهندسي مانند گره، نقوش اسليمي و ختايي، طرح‌هاي جانوري و خط نگاره‌ها نيز هست. با اين تفاوت كه در برخي طرح‌ها مانند گره‌ها، پراكندگي شبكه‌ها در سطح كار متعادل است. بدين معني كه نقوش ما بين خطوط اصلي گره، برش خورده و خالي مي‌شوند. ولي در مورد نقوشي مانند گرفت و گير، طرح اصلي ثابت بوده و شبكه تنها بر روي زمينه ايجاد مي‌شود. لازم به ذكر است كه نقوش استفاده شده در مشبك بايد به يكديگر پيوسته باشند تا ساختار شبكه متعادل و پايدار بماند.

دریافت فایل


پاورپوینت سنگ مصنوعی و روش تولید آن،pptx،در 42 اسلاید

سنگ مصنوعی و روش تولید آن,سنگ مصنوعی,انواع سنگ مصنوعی,Artificial stone,سنگ مصنوعی چیست ,ترکیبات سنگ مصنوعی,ویژگی سنگ‌های مصنوعی,سنگ مصنوعی, کامپوزی?

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید