پاورپوینت تعریف ریسک و شناسایی و مدیریت ریسک‌های بانکی،pptx،در 90 اسلاید

پاورپوینت تعریف ریسک و شناسایی و مدیریت ریسک‌های بانکی،pptx،در 90 اسلاید

این پاورپوینت در مورد تعریف ریسک و شناسایی و مدیریت ریسک‌های بانکی در 90 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تعریف ریسک و شناسایی و مدیریت ریسک‌های بانکی،مدیریت ریسک‌، ریسک‌های بانکی،تاریخچه مدیریت ریسک،موقعیت‌های ریسکی،فرآیند مدیریت ریسک و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:


مدیریت خطر یا مدیریت ریسک کاربرد سیستماتیک سیاست‌های مدیریتی، رویه‌ها و فرایندهای مربوط به فعالیت‌های تحلیل، ارزیابی و کنترل ریسک می‌باشد. مدیریت ریسک عبارت از فرایند مستندسازی تصمیمات نهایی اتخاذ شده و شناسایی و به‌کارگیری معیارهایی است که می‌توان از آنها جهت رساندن ریسک تا سطحی قابل قبول استفاده کرد.


مدیریت ریسک به عنوان یکی از دوازده سطح اصلی «کلیات دانش مدیریت پروژه» معرفی شده‌است. در تعریف این مؤسسه، در این تعریف، مدیریت ریسک پروژه عبارت است از «کلیه فرایندهای مرتبط با شناسایی، تحلیل و پاسخگویی به هرگونه عدم اطمینان که شامل حداکثری نتایج رخدادهای مطلوب و به حداقل رساندن نتایج وقایع نامطلوب می‌باشد».

آگاهی از اینکه چه اشالاتی ممکن است پیش آید.

اولین گام : شناسایی ریسک

دومیمن گام : باید هر ریسکی تحلیل گردد تا احتمال وقوع آن و میزان خسارتی را که در صورت وقوع به بار می آورد تعیین شود. به محض اینکه این اطلاعات سبک شدند، خطرات بر اساس احتمال وقوع و تاثیر طبقه بندی می شوند.

سومین گام : طرحی پیاده می شود تا خطراتی که احتمال وقوع آنها زیاد است وتاثیر آنها بیشتر است مدیریت نماید.


دریافت فایل


پاورپوینت تعریف ریسک و شناسایی و مدیریت ریسک‌های بانکی،pptx،در 90 اسلاید

تعریف ریسک و شناسایی و مدیریت ریسک‌های بانکی,مدیریت ریسک‌, ریسک‌های بانکی,تاریخچه مدیریت ریسک,موقعیت‌های ریسکی,فرآیند مدیریت ریسک

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید