اهداف و نحوه ی مدیریت کلاس های چند پایه ابتدائی

اهداف و نحوه ی مدیریت کلاس های چند پایه ابتدائی

 

 

 

 

 

 

 

تعداد 51 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش (فهرست کامل:چکیده،مقدمه،نتیجه گیری و منابع)

مقدمه:

در عصری که مسائلی مثل کنترل جمعیت به دلیل انفجار جمعیت و در نتیجه کاهش زاد و کاهش تعداد دانش  

آموزان جامعه آموزشهای  از راه دور مطرح است، ضرورت تشکیل کلاسهای چند پایه در مدارس امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و این در حالی است که انتظار والدین و جامعه از مدارس برای تربیت و آموزش مناسب فراگیران با توجه به مقتضیات زمان بالا بوده و این مهم را می طلبد که مسئولین مربوطه بررسی مدقّانه ای را در مورد کلاسهای چند پایه، نقاط ضعف و قوت آنها، نحوه تشکیل، چینش، اداره و مدیریت و نحوه ی کنترل آنها و راههایی برای تقویت نقاط قوت و افزایش مزایا و کاهش نقاط ضعف و معایب آنها انجام  داد.

در مقاله حاضر سعی بر آن است که بعد از بیان تعریف، اهمیت، ضرورت و تاریخچه ی تشکیل این کلاسها، بررسی مختصری راجع به: علل و دلایل تشکیل کلاسهای 6 پایه، چگونگی اداره آنها تدریس برای پایه های مختلف در یک زنگ، معایب و محاسن این کلاسها انجام داده و سپس به بررسی اجمالی کلاسهای چند پایه ی یک نمونه پرداخته و کلاسهای چند پایه را از زبان یک معلم چند پایه جویا شده و در نهایت به نتیجه گیری و ارائه ی راهکار می پردازیم با امید به این که سهم هر چند بسیار مختصری در این راه دراز داشته باشیم.


دریافت فایل


اهداف و نحوه ی مدیریت کلاس های چند پایه ابتدائی

اهداف و نحوه ی مدیریت کلاس های چند پایه ابتدائی

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید