پاورپوینت درباره آشنایی با فارکس

پاورپوینت درباره آشنایی با فارکس

نوع فایل : پاورپوینت( Power Point )قابل ویرایش

 

تعداداسلاید  :65 اسلاید

 

بخشی ازاسلایدها: 


1-1 ) فارکس ( FOREX) چیست ؟

در گذشته ای نه چندان دور اساس مبادلات ارزی در دنیا برای تمامی ارزها بر پایه نرخ های ثابت ( Fixed Exchange Rate ) بود؛ بدین معنی که هر ارز تنها یک نرخ ثابت در مواجه با ارزهای دیگر داشت.

 پس از خاموش شدن آتش جنگ جهانی دوم، عده ای به فکر ایجاد نظام جدیدی در قیمت گذاری نرخ ارزها افتادند که حاصل آن تولد قانون مشهور برتون وودز (Bretton Woods) بود که بر اساس آن ارزش هر ارز در مقابل دیگری در مقایسه با ارزش یک دلار امریکا یا مقدار یک اونس طلا که مقداری ثابت و توافق شده بود، بدست می آمد.
قانون برتون وودز تا زمانی ادامه داشت که همگی از میزان ارزش ثابت دلار امریکا رضایت داشتند. ولی این رضایت در سال 1971 به پایان رسید و باعث لغو خودبخود این قانون شد. قانون فعلی (یا نظام تعیین ارزش هر ارز بر اساس میزان عرضه و تقاضا برای همان ارز درلحظه) جایگزین آن شد که هم اکنون از این نظام در بازار فارکس برای تعیین ارزش هر ارز در مقابل ارز مشخص دیگر استفاده می گردد.

 

در ابتدای ایجاد نظام عرضه و تقاضا که منجر به ایجاد فرصتی تجاری از راه تبادل ارزهای مختلف برای بازرگانان گردیده بود، گروههای قادر به معامله در بازار فارکس منحصر به بانکهای بزرگ، دولتها و موسسات مالی با سرمایه هایی بسیاربزرگ بودند، تا اینکه پس از گذشت مدت کوتاهی با پیشرفت وسائل ارتباطی، افرادخرده پا و شرکتهای کوچکتر نیز- با استفاده از امتیازی که بانکها و کارگزاران در مقابل سرمایه نه چندان بزرگشان به آنها اختصاص میدادند- قادر به تجارت در این بازار شدند -آن هم با سرمایه ای به مراتب بزرگتر از آنچه نزد بانک یا کارگزار خود سپرده بودند- بطوریکه توانستند با کسب یک اعتبار100برابرسرمایه های اندک خود را تبدیل به سرمایه های بزرگ نمایند


به طور مثال شخصی با داشتن $ 10.000و کسب اعتبار 100 برابری با سرمایه ای برابر $1.000.000 می تواند به تجارت بپردازد که طبیعتا این حجم بالای سرمایه قدرت و تاثیر گذاری بیشتری را در اختیار اشخاص و شرکت های کوچکتر قراد خواهد داد. بطوری که معامله گران می توانند به معامله اموالی بپردازند که ارزش آن بیش از مقدار پولی است که در حساب دارند.

همچنان که به تعداد معامله گران در این بازار افزوده شد و به موازات آن علوم ارتباطی نیز توسعه بیشتری یافت، امکانات جدیدی نیز در نحوه ارتباط بین کارگزار و معامله گران بوجود آمد که از مهمترین دستاوردهای آن می توان به استفاده از شبکه جهانی اینترنت در انجام معاملات توسط معامله گران در هر نقطه از دنیا در کمترین زمان ممکن اشاره کرد که البته استفاده از این تکنیک منجر به برداشته شدن مرزهای جغرافیایی و محدودیت های اطلاع رسانی برای تمامی معامله گران در سرتاسر دنیا گردید که ايرانيان نیز از این قاعده مستثنی   نبوده اند.


دریافت فایل


پاورپوینت درباره آشنایی با فارکس

پاورپوینت درباره آشنایی با فارکس , پاورپوینت آشنایی با فارکس

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید