پاورپوینت مارومعماری

پاورپوینت مارومعماری

.

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت با موضوع مارومعماری

در قالب ppt ودر40اسلاید، قابل ویرایش

برشی ازمتن تحقیق:

مار:

  • مار خزنده‌ای فلسدار و مهره‌دار است که با مارمولک خویشاوندی نزدیک دارد. مارها موجوداتی مرموز هستند و با وجود آنکه اغلب مردم از آنها وحشت دارند از پر طرفدارترین جاندارانی می‌‌باشند که می‌‌خواهیم راجع به آنها اطلاعات کسب کنیم. تا کنون حدود 3000 گونه از این موجودات شناسایی شده‌اند که در این میان فقط حدود 400 گونه آنها سمی هستند و از میان آنها فقط 50 گونه خطرناک بوده و می‌توانند برای انسان مشکل ساز باشند. در ضمن باید بدانیم که مارهایی که سمی هم نیستند ممکن است شما را گاز بگیرند که در اینصورت جای هیچ نگرانی نیست.
  • برای دریافتن میزان خطر مارها می‌توان به آمار مراجعه کرد، برای نمونه در ایالات متحده سالانه بیش از 40 هزار مورد مرگ در اثر تصادفات رانندگی وجود دارد در حالی که بر اثر مارگزیدگی بطور متوسط فقط تعداد 15 مرگ گزارش می‌شود.

زیستگاه مارها:

  • مارها بجز در قطب جنوب تقريباً در ساير قسمت‌های دنيا وجود دارند. اغلب مارها روی زمين يا زير آن زندگی می‌کنند اما برخی از انواع آنها هم وجود دارند که درختان يا آب را محل زندگی خود برميگزينند. کنار رودخانه‌ها و مردابها نيز از جمله مکانهای مورد علاقه برای زندگی اين خزندگان می‌‌باشد. گونه‌های جالبی از مارها در آسيای جنوب شرقی مشاهده شده است که توانايی پريدن نيز دارند و بسادگی از شاخه درختی به شاخه ديگر می‌‌پرند.

شیوه شکار:

  • خطر مارها را می‌توان به دو دسته تقسيم کرد، اول آنهايی که با سم خود می‌توانند باعث مشکلاتی در سيستم عصبی يا گردش خون طعمه شوند و دسته دوم آنهايی که با قدرت ماهيچه‌های خود می‌توانند طعمه را تحت فشار قرار دهند يا خفه کنند. اين نوع از مارها با آرامش خيال آنقدر منتظر می‌‌مانند تا طعمه به آنها نزديک شود و سپس در زمان مقتضی خود را به دور آن پيچيده آنقدر فشار می‌‌دهند تا جانور - يا انسان! - از نفس کشيدن باز ايستد. در حالی که مارهای سمی پس از تزريق يا پاشيدن سم به طعمه منتظر می‌‌مانند تا طعمه از پای در آيد. پس از ازپای در آوردن طعمه چه با سم و چه از طريق فشار دادن، از آنجايی که مارها دندان برای جويدن يا خرد کردن ندارند مجبور هستند که طعمه خود را درسته ببلعند و سپس توسط ترشحات معده آنرا هضم کنند.

خوراک مار:

  • با توجه به اندازه و ابعاد، يک مار عادی ممکن است انواع کرم، حشرات، انواع موش، انواغ تخم مرغ ساير حيوانات، قورباغه و غيره را بعنوان غذا برای خود انتخاب کند.اما مارهايی که جثه بزرگتری دارند ممکن حيواناتی در ابعاد خود را نيز ببلعند برای نمونه يک تيرماهی (افعی) با وزن 70 کيلوگرم بسادگی می‌تواند يک حيوان 70 کيلوگرمی را بلعيده و هضم کند.

 


دریافت فایل


پاورپوینت مارومعماری

پاورپوینت مارومعماری

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید