پاورپوینت جرائم زندانیان بند نسوان

پاورپوینت جرائم زندانیان بند نسوان

فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش     تعداد اسلاید: 13

 

قسمتی از پاورپوینت :

 

همه می‌دانند که یکی از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی در کشور ما بحث اعتیاد است؛ روزانه اظهارنظرها و تحلیل‌های زیادی پیرامون این معضل خانمانسوز انجام می‌گیرد و تغییر الگوی مصرف موادمخدر، کاهش سن اعتیاد، اعتیاد زنان و کودکان و... موضوعاتی است که روزانه رسانه‌ها به آن می‌پردازند. معمولا در اظهارنظرهایی که انجام می‌شود اعتیاد در کنار بزهکاری قرار می‌گیرد چرا که آسیب‌شناسان اجتماعی معتقدند موادمخدر به صورت‌های مختلف می‌تواند به بزهکاری دامن بزند. در کنار اخباری که پیرامون اعتیاد و موادمخدر منتشرمی شود اعلام شد بیشترین جرم زنان زندانی درمشهد موادمخدر است. به نظر می‌رسد در کل کشور نیز زنان زندانی مواد مخدر بیشتر از سایر گروه‌ها باشند.

 

درحالی که زنان تعداد ناچیزی از زندانیان کشور را تشکیل می‌دهند آمار جرائم مرتبط با قاچاق موادمخدردر میان آنها از مردان بیشتر است. زندانیان زن تنها حدود 6 درصد از جمعیت زندانی‌‌ها را تشکیل می‌دهند. بر اساس یک تحقیق فردی، احتمال ارتکاب جرم و جنایت از سوی زنان در مقایسه با مردان کمتر است (11% در مقایسه با 26%). زنانی که دستگیر شده و درگیر مشکلات مربوط به موادمخدر بوده‌اند، با احتمال بیشتری نسبت به مردان این مواد را استعمال و برای تهیه آنها هزینه کرده‌اند، مصرف مواد خطرناک‌تر را گزارش کرده و به احتمال بیشتری نیز به مراکز توانبخشی مراجعه کرده‌اند.
 
 
آمار زنان زندانی به‌دلیل قاچاق موادمخدر، از مردان بیشتر است

ماه گذشته درحالی که ابتدای امسال اعلام شده بود زنان، 26 درصد مصرف‌کنندگان مخدرهای صنعتی هستند، رئیس سازمان زندان‌ها اعلام کرد: آمار دختران و زنان زندانی به خاطر قاچاق، مصرف، توزیع و فروش موادمخدر، از مردان بیشتر است. به گزارش روابط عمومی سازمان‌زندان‌ها، اصغر جهانگیر با اشاره به پیشی گرفتن آمار دختران و زنان زندانی به خاطر قاچاق، مصرف، توزیع و فروش موادمخدر، نسبت به مردان گفت: درحال حاضر آمار مجرمان زن نسبت به کل جرائم زنان در قاچاق موادمخدر 54 درصد است درحالی‌که در بین مردان این آمار نسبت به کل جرائم مردان حداکثر 43 درصد است.


دریافت فایل


پاورپوینت جرائم زندانیان بند نسوان

پاورپوینت جرایم زندانیان بند نسوان, پاورپوینت ,جرایم ,زندانیان, بند ,نسوان

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
نظریه های عمومی مدیریت
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید