پاورپوینت درباره تصمیمات استراتژیک نامنظم

پاورپوینت درباره تصمیمات استراتژیک نامنظم

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 36 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

تصمیمات استراتژیک نامنظم

مأموریت،چشم انداز،هدف سازمان

 

 

عناوین مطالب

سازمان

مدیریت استراتژیک

رسالت یا ماموریت (Mission )

چشم انداز(( Vision

اهداف

تفاوت ماموریت وچشم انداز

چشم انداز ورسالت

رسالت و اهداف

ارائه یک مثال

 منابع

 

سازمان

سازمان پديده اي اجتماعي به شمار مي آيد که به طور آگاهانه هماهنگ شده و داراي حدود نسبتا مشخصي بوده و براي تحقق هدف يا اهدافي براساس يک سلسله مباني دائمي فعاليت مي کند.
 
سازمان هنگامي پديد مي آيد که افرادي باشند که :1- هدف مشترکي داشته باشند 2- بتوانند با يکديگر ارتباط برقرار کنند3- مايل باشند که براي نيل به هدف همکاري نمايند. 

    بنابر اين شروط لازم و كافي براي ايجاد يك سازمان، وجود يك نياز اجتماعي و وجود انگيزه‌هاي فردي براي به هم پيوستن و تشكيل سازمان است. از آن نياز اجتماعي كه سازمان براي ارضاي آن ايجاد شده است به رسالت، يا فلسفه‌ي وجودي، سازمان تعبير مي‌شود. رسالت یا ماموریت كلي‌ترين هدف سازمان است و ساير اهداف سازماني از آن سرچشمه مي‌گيرند. 


دریافت فایل


پاورپوینت درباره تصمیمات استراتژیک نامنظم

پاورپوینت,تصمیمات استراتژیک نامنظم,مدیریت استراتژیک

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید