تحقیق درباره وضعيت سياسي شهرهاي ايران بعد از انقلاب

تحقیق درباره وضعيت سياسي شهرهاي ايران بعد از انقلاب

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 35 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

جمعيت كرج براساس آخرين آمارگيري هاي موجود:

بررسي آمارهاي جمعيتي طي چند دهه در شهر كرج رشد سرسام آوري جمعيت را نشان مي دهد.شهري كه حدود 5 دهه گذشته تنها 3000 نفر جمعيت دشته براساس  آخرين آمارگيري در سال 1375 جمعيت تعادل با 587/152/1 نفر مي باشد وجمعيت شهر كرج در حدود 9800000 نفر برآورده شده است كه نسبت به سال 1365 رشد ساليانه 1/7 درصد را نشان مي دهد پيش بيني مي گردد اين جمعيت تا سال 1381 به 034/603 نفر برسد.

شهر كرج بدليل نزديكي به پايتخت ودارا بودن شرايط خاص در دهه اخير در معرض رشد وتوسعه گسترش بي رويه شهرنشيني قرار گرفته و بدليل عدم پيش بيني هاي لازمه از لحاظ فضاهاي آموزشي –امكانات رفاهي- مراكز درماني وفضاي سبز و.. دچار كاستي هاي بسياري است.

كرج در 20 سال پيش ييلاق تهران محسوب مي شد و باغها وفضاي سبز قابل توجهي داشت كه متاسفانه با هجوم جمعيت مهاجر مزارع و باغهاي آن يكي پس از ديگري تبديل به ساختمانهاي مسكوني وتجاري گرديد، بنابراين براي جلوگيري از توسعه بي رويه شهر( و به جهت اينكه تجره شكل گيري محله اسلام آباد يكبار ديگر تكرار نشود) طراح جنگلكاري اراضي حصار وسيه توسط استانداري تهران پيشنهاد شد. با توجه به اين كه فاز اول اجراي طرح به مساحت 40 هكتار در محدوده قانوني شهر مي باشد لذا پس از تامين قسمتي از اعتبار از سوي استانداري توسط شهرداري كرج در سال 1369 شروع شد. به موازات اجرايي اين طرح وتامين هدف اصلي كه جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز مي باشد ساير اهداف مهم جنبي نيز به تحقق مي رسد كه يكي از آنها ايجاد فضاي سبز به منظور مبارزه با آلودگي هوا به لحاظ همجواري كارخانه هاي صنعتي و افزايش جمعيت مي باشد. با توجه به اين كه در حال حاضر رشد شهرنشيني در كشورمان حدود 60% وعلت عمده آن صنعتي شدن كشور وهجوم روستاييان براي استفاده از امكانات شهر مي باشد لذا اين انسان شهرنشين همواره به استراحت وآرامش نياز بيشتري پيدا ميكند با توجه به تراكم جمعيت در شهر كرج وشهرك هاي تابعه سرانه فضاي سبز بسيار پايين تر از حد استاندارد خود(15متر مربع براي هر نفر) مي باشد لذا نياز به ايجاد كمربند سبز در اين منطقه وايجاد جنگل هاي مصنوعي وفضاي سبز ديگر محسوس مي باشد.


دریافت فایل


تحقیق درباره وضعيت سياسي شهرهاي ايران بعد از انقلاب

وضعیت سیاسی,شهرهای ایران بعد از انقلاب,تحقیق درباره وضعیت سیاسی شهرهای ایران بعد از انقلاب

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید