مقاله شرکت ایران خودرو

مقاله شرکت ایران خودرو

پيشگفتار 1 1-تاريخچه تاسيس ايران خودرو 2 ساخت سواری 3 کنترل کیفی 4 سیستم واکنش سریع 5 دستورالعمل های اجرایی ارزشابی بدنه 1-هدف 6 2-محدوده اعتبار 7 3-تعاریف و مفاهیم 7 4-فضای اتاق شاپ دمریت 10 5-نمونه برداری 10 6-نحوه انجام آدیت 11 7-ثبت اطلاعات 12 8-برگزاری جلسات 12 دستورالعمل اجرایی ارزشیابی محصول در بدنه سازی 1-هدف 14 2-محدوده اعتبار 14 3-تعاریف و مفاهیم 14 4-مراحل انجام کار و مسئولیتها 15 5-تغییرات 19 6-مستندات 19 الف)نحوه درست کردن شابلونهای دهانه شیشه خور جلو و عقب 26 ب)نحوه ست کردن شابلون چراغهای عقب بر روی بدنه 26 ج)نحوه ست کردن شابلون سپر عقب روی بدنه 27 د)نحوه ست کردن شابلون سپر جلو 27 ه)نحوه ست کردن شابلون چراغهای جلو 28 سيستم مميزي و ارزيابي محصول بايد به عنوان نماينده مشتري در شرکت قادر به اندازه گيري نوسانات و تغييرات سطح کيفي محصول و اعلام سريع آن به منظور اتخاذ تصميمات مناسب باشد. به منظور تعيين سطح کيفيت محصول و اندازه گيري آن از سيستم هاي هدفگذاري کيفي استفاده مي شود. در سيستم هاي هدفگذاري معمولا با توجه به چندين پارامتر از جمله اهميت محصول ، قيمت محصول ، اهداف استراژيک شرکت و ... براي هر محصول يک هدف کيفي تعيين مي گردد و برنامه هاي کيفيت در راستاي دستيابي به اين اهداف طرحريزي مي شود. سيستم مميزي در هر گام از زمان بايد قادر به محاسبه پارامترهاي مهمي چون فاصله از هدف، عوامل اصلي انحراف از هدف ، عوامل اصلي بهبود يا افت کيفيت و بسياري نتايج و محاسبات پردازش شده ديگر باشد. و درصورتيکه سطح کيفيت خودرو از حد خاصي کمتر شد هشدارهاي لازم را اعلام نمايد. بدين منظور هرگاه که فاصله از هدف به حد خاصي مي رسد به صورت خودکار و توسط سيستم با پردازش اطلاعات مربوط به ايرادات عوامل اصلي انحراف از هدف تعيين و با ارسال هشدار کيفي به متواليان مربوط اعلام مي گردد. مديريت ارشد شرکت با استفاده از سيستم اطلاعات مديريت MIS شرکت از وضعيت کيفي محصولات مختلف در هر لحظه از زمان با خبر مي شود و در صورت مشاهده تغييرات محسوس قادر به اجراي عمليات بازدارنده مناسب مي باشد.

30 ص ورد


دریافت فایل


مقاله شرکت ایران خودرو

مقاله شرکت ایران خودرو

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید