پاورپوینت Anatomy of human body

پاورپوینت Anatomy of human body

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 19 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

استخوان بندي بدن انسان

skeleton

مقدمه

انجام حرکات بدن در یک جانور پرسلولی فقط بر عهده ماهيچه ها نیست و جانوری که تنها از ماهیچه‌های خود برای حرکت کردن استفاده کند، حرکاتش بسیار کند خواهد بود. در عوض جانورانی که برای ماهیچه‌های خود تکیه‌گاهی دارند حرکتشان هم به نسبت سریع است این تکیه‌گاه را اسكلت می‌نامند.

دو نوع اسكلت وجود دارد:

داخلي و خارجي

جانوران داراي اسكلت خارجي معمولا جثه ها كوچكي دارند.

در عوض امروزه بزرگ ترين جانوران زمين مانند فيل داراي اسكلت داخلي هستند.اسكلت داخلي از جنس استخوان يا غضروف يا هر دو با هم است.

- حفاظت اندام هايي مانند مغز و قلب و شش ها- كمك به حركت- شكل دادن كلي به بدن وحفظ ايستايي آن-تكيه گاه عضلات- مغزقرمز استخوان مركز گلبول سازي-همچنین استخوان را باید منبع مهم ذخیره مواد معدني بخصوص كلسيم شمرد که وجود آنها در فعالیتهای حیاتی بدن ضرورت دارد.

نقش اسكلت آدمي


دریافت فایل


پاورپوینت Anatomy of human body

پاورپوینت Anatomy of human body ,Anatomy of human body,دانلود پاورپوینت Anatomy of human body ,Anatomy,of,human,body

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید