پاورپوینت غذاهای ارگانیک

پاورپوینت غذاهای ارگانیک

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 35 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

غذاهاي ارگانيك

غذاهاي ارگانيك

غذاهاي ارگانيک عبارتند از غذاهاي حيواني و گياهي که در توليد آن از سيستم هاي طبيعي استفاده شده و ارگانيسمهاي اصلاح شده ژنتيک و مواد شيميايي شامل حشره کش، قارچ کش، آفت کش و علف کش ها به کار نرفته باشد. در پروسه محصولات ارگانیک نباید چرخه طبیعت به هم بخورد و هیچ نوع ماده شیمیایی نیز نباید در این محصولات نقش داشته باشند .

طرفداري از محيط زيست و آغشته نکردن مواد غذايي با مواد شيميايي و تهيه غذاي پاک، از اهداف مهم در توليد غذاي ارگانيک است، يعني به هم نزدن قوانين طبيعت و چرخه هاي حياتي مثل چرخه آب، چرخه کربن و دنيايي عاري از سم.

تولیدکنندگان غذاهای ارگانیک تلاش می‌کنند تا غذاهائی هر چند بیشتر طبیعی و به دور از هرگونه اسیدچرب ترانس، فرآورده‌های اصلاح شده ژنتیکی و بیشتر افزودنی‌ها تولید کنند.

اگرچه اشتاینر اقتصاددان آلماني برای نخستین بار در سال1924 موضوع اقتصاد کشاورزی و غذاهای ارگانیک را مطرح کرد، اما عملا سال ها طول کشید تا دولتمردان به فکر روی آوردن به این نوع محصولات افتادند .

وسرانجام در سال 1980ميلادي، کشورهاي اروپايي قوانين مربوط به غذا و کشاورزي ارگانيک را وضع کردند.

فرانسه اولين کشوري بود که براي ميوه ها و سبزيجات و غلات برچسب دولتي با عنوان کشاورزي ارگانيک ارائه داد. اکنون استراليا 84 درصد از اراضي کشاورزي ارگانيک دنيا را داراست.

تاريخچه غذاهاي ارگانيک

آلمان در بین کشورهای اتحادیه اروپا بیشترین حجم محصولات غذایی ارگانیک را در اختیار دارد.

در آسیا هم برنامه های بسیاری برای محصولات ارگانیک درنظر گرفته شده است. در این بین ژاپن مهم ترین بازار محصولات ارگانیک منطقه آسیا به حساب می آید. اما چین، کره جنوبی، سنگاپور، هنگ کنگ، مالزی و چین تایپه هم بازارهای بزرگی را در اختیار دارند.


دریافت فایل


پاورپوینت غذاهای ارگانیک

پاورپوینت غذاهای ارگانیک ,غذاهای ارگانیک,دانلود پاورپوینت غذاهای ارگانیک ,غذاهای,ارگانیک

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید