راهنمای فارسی تشخیص اصالت اسکناس های دلار آمریکا ، یورو و پوند انگلیس

راهنمای فارسی تشخیص اصالت اسکناس های دلار آمریکا ، یورو و پوند انگلیس

 

فرمت فایل: pdf

 

تعداد صفحات: 93

مژده به متقاضیان  دانش  نکات امنیتی در چاپ اسکناس  های خارجی  :

باتوجه به تقاضای بالای خرید وفروش ارز در کشورمان ، هرشخصی اعم از صرافان ، افرادی که سفرهای خارجی متعددی در سال دارند ، دانشجویان خارج از کشور  وسایر علاقمندان که نیاز به خرید و فروش ارز خارجی دارند ، وجود اسکناسهای تقلبی در بازار ریسک بالایی برای ورود به این بازار را دارد واز آنجائیکه  افرادی در این  زمینه فعالیت می نمایند یا متقاضی تاسیس صرافی  هستند لازم است نکات امنیتی ارزهای عمده ای هچون دلار آمریکا ، یورو و پوند انگلیس را بدانند تا با توجه به اختلاف قیمت  بین ریال و ارزهای فوق ، از ضرر و زیان انجام معاملات اینچنینی مبرا باشند.

ما در این راهنمای فارسی نود صفحه ای تمام اطلاعات امنیتی و پیش نیاز دانش در مورد ارزهای مذکور را گرد آوری کرده تا شما با خیال راحت نسبت به خرید و فروش اسعار( ارز ) خارجی اقدام نمایید.

دانستن این اطلاعات برای  تمام افراد علاقمند به دانستن نکات امنیتی مورد استفاده در چاپ اسکناس های خارجی ، مدیران شرکتهای بین المللی ، حسابداران ، بانکداران فعال در بخش ارز و صرافان لازم و جز لاینفک دانشهای روزانه می باشد.

با خرید این راهنمای فارسی دیگر نیازی به جستجوهای طولانی در اینترنت نداشته و شما یک متخصص شناسایی ارزهای خارجی شده و می توانید مشاوره هم بدهید واگر بیشتر تلاش کنید می توانید از این محل کسب درآمد نیز داشته باشید.


دریافت فایل


راهنمای فارسی تشخیص اصالت اسکناس های دلار آمریکا ، یورو و پوند انگلیس

دلار و یورو

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید