با روزی 4 ساعت حداقل یک میلیون تومان درآمد کسب کنید

با روزی 4 ساعت حداقل یک میلیون تومان درآمد کسب کنید

عزیزان توجه داشته باشند که این فروشگاه زیر گروه فروشگاه فایل سل به آدرس sellfile.ir میباشد که دارای نماد اعتماد میباشد

در این فیلم قصد داریم اموزش طرح باکس روی دیوار را به شما اموزش بدهیم .کاربرد این طرح روی دیوار بمنظور زیبایی فضای اطراف تلویزیون روی دیوار میباشد مراحل و جزئیات کامل اموزش در فیلم قابل مشاهده است حالا از خودتان میپرسید این آموزش چه سودی به ما میرساند . حالا من به شما میگویم.با پیشرفت تکنولوژی و معماری ساختمان کناف بهترین جایگیزین برای گچبری و گچکاری و جوشکاری و رابیتس کاری و دیوارهای آجری شده است.بهتر است قبل از اینکه وارد این مقوله شویم به یک سرچ کوتاه در اینترنت درمورد کناف داشته باشید و معلومات خود را بالا ببرید. همانطور که مستحظرید برای آموزش حرفه ای غیر از زمان باید هزینه های سنگینی بپردازید این محصول نسبت به محصولات دیگر ارزش این رو دارد که برای یکبار هم که شده درامد خودرا تضمینی کنید وگرنه فایل های اموزش زیادی توی اینترنت برای فروش گذاشته شده که شما میتونید به راحتی با یک سرچ اون فایل فروشی رو رایگان رو دانلود کنید

نمونه کارهای رایگان اموزش کناف دوبله فارسی http://emsho.com/@knaufkaran

 من اصلا اجباری ندارم که شما باید حتما این پکیج رو بخرید . میگم خواستید بخرید نمونه کارهای واقعی یک استاد کنافکار رو تهیه نمایید  یادگیری این اموزش نیاز به زمان زیادی ندارد بله اگر خلاقیت خوبی داشته باشید میتوانید در روز به درامدی بالای یک میلیون تومان برسید .بزارید خیالتون رو راحت کنم شما برای ورود به شغل بایستی عاشق این کار بشید.

ما به شما این اطمینان خاطر رو میدیم اگه به هر علتی دچار مشکل شدید  با شماره های زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید یا هم بصورت عملی در محل کار به شما آموزش های کافی داده شود .

درنتیجه هیچ گونه دغدغه و هراسی بابت این موضوع نداشته باشید.

اگه میخواهید به درامد خوبی برسید من این اموزش را به شما توصیه میکنم.این اموزش برای کسانی مناسب است که اموزش های مبتدی کناف را گذرانده باشند . این را هم بدانید که شاید اجرای سقف کاذب کناف ساده بتنهایی درامد خوبی نباشد ولی در بین سفارش دکور و باکس و طرح های نورمخفی و دکوراسیون در ساختمان این را جبران نماید . حداقل دستمزدی که برای این کار هست حدود یک میلیون تومان که تنها با 4 ساعت کار به درامد قابل توجهی میرسید .

این پکیج از 50 درصد تخفیف فوق العاده تا پایان سال 97 برخورده که بعد از گذشت این زمان به قیمت خرید قبلی یعنی 200 هزار تومان برمیگره . 

پیشنمایش لحظاتی از این ویدئو اینجا کلیک نمایید

شماره پشتیبانی محصول :09151603175

 


دریافت فایل


با روزی 4 ساعت حداقل یک میلیون تومان درآمد کسب کنید

کسب درامد کناف آموزش کناف

کتاب ، جزوه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
کتاب ، جزوه
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
( دامپ ، DUMP ) ویژه تعمیرکاران
( ناند ، NAND ) ویژه تعمیرکاران
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
جزوه های روانشناسی آمادگی دکترا و ارشد
کتاب ، جزوه
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید