تحقیق درباره 11 سپتامبر

تحقیق درباره 11 سپتامبر

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word 

 (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:11

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

مقدمه

قضيه انفجار برج‌هاي دو قلوي امريكا در 20 شهريورماه سال 80،شرايطي را ايجاد كرد كه ما وارد يك صورت بندي جديد جهاني شديم .

اگر زماني درباره‌ي جنگ سرد صحبت شود. شما احساس مي‌كنيد كه اين مسئله در عصر پدران و مادران شما اتفاق افتاده و شما از شكل گرفتن اين صورت بندي در عرصه روابط بين‌الملل اطلاع چنداني نداريد. در زمان انقلاب اسلامي، وقتي گفته مي‌شد انقلاب مشروطيت، خود ما برداشت صحيحي از آن نداشتيم، يعني چيزي بود كه در زمان ما شكل نگرفته بود. مگر اين كه كسي مطالعات تاريخي داشت. كما اينكه شما از انقلاب اسلامي برآورد عمومي داريد، يعني در متن مسئله نبوده‌ايد .

اگر واقعه 11 سپتامبر و وقايع پس از آن را، از اين حيث هوشيارانه بررسي نكنيم به سرنوشت حوادث مذكور گرفتار خواهد شد و از يادها خواهد رفت . بخصوص براي كشورهايي مثل ما كه كشور هدف محسوب مي‌شويم و براي دانشجويان كه طبيعتا در عرصه جنبشهاي دانشجويي و اجتماعي، نيروهاي پيشتاز محسوب مي‌شوند . اين مسئله بسيار مهم است. طبعا صورت بندي 50 سال آينده روابط بين الملل. الان مشخص مي‌شود و ما بايد ابعاد و زواياي آن را به خوبي بشناسيم . عموما اين صورت بنديها، 50 تا 70 سال طول مي‌كشد و وقتي شكل گرفت، قدرت‌هاي حاكم همين برنامه را ادامه مي‌دهند تا مجددا شرايط تغيير كند .

و...

 


دریافت فایل


تحقیق درباره 11 سپتامبر

تحقیق درباره 11 سپتامبر,11 سپتامبر,برج های دوقلو,تحقیق یازده سپتامبر,انفجار برجهای دوقلو,واقعه 11 سپتامبر

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید