تحقیق درباره آتونومي خودمختاري (هدفي مربوط به تخصصي شدن فيزيولوژي ورزش)

تحقیق درباره آتونومي خودمختاري (هدفي مربوط به تخصصي شدن فيزيولوژي ورزش)

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word 

 (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:14

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

آتونومي خودمختاري- هدفي مربوط به تخصصي شدن فيزيولوژي ورزش

موضوعات پيچيده مربوط به تخصصي نمودن مقررات خاص علوم ورزشي در تلاش‌هاي اخيري كه به منظور پيشرفت فيزيولوژي حركتي، ورزش هاي حرفه اي صورت گرفته، واضح است. سؤالات مربوط به اينكه چه كسي در آينده اين مقررات را كنترل مي كند باعث شده تا سازمان انجمن آمريكائي فيزيولوژيست هاي ورزشي (ASEP) تشكيل گردد، سازماني متشكل از فيزيولوژيست هايي كه هدف اصلي آنها حرفه اي كردن فيزيولوژي ورزش است. در بين مشكلات عنوان شده توسط اعضاء ASEP اين موضوع مهم است كه تنها فيزيولوژيست ها بايد بر مسير مورد نظر، نظارت كنند. نكته مهم در بحث هاي مستمر امروزي آن است كه آيا كالج آمريكايي درمان مشكلات ورزشي(ACSM)- سازماني منتخب، مختص علوم ورزشي و متشكل از حداقل 56 شغل (شامل فيزيولوژي ورزش)- به عنوان متخصص حق و توانايي نظارت بر توسعه فيزيولوژي ورزش را دارد. (در اين زمينه بايد به تلاش هاي مداوم و جديد ACSM براي پيشرفت ثبت تخصصي فيزيولوژيست هاي درماني ورزش توجه نمود). اين بحث ادامه مي يابد و در اينجا متوقف نخواهد شد، اما اين استدلال بايد توسط هر فرد با هر گرايشي به بخش هاي تخصصي ورزشي، بررسي شود. اتونومي، توانايي متخصصان براي فعايت مستقل بر خودمختاري، يك عنصر اصلي براي دست يابي به موقعيت هاي تخصصي است.

 

 

ضوابط اخلاقيACSM

اصول و اهداف

مقدمه: اين اصول براي كمك فردي و اشتراكي به اعضاء و افراد كالج منظور مي شود تا سطح بالايي از رفتار اخلاقي را حفظ نمايند. اين موارد قانون نيستند بلكه استانداردهايي هستند كه توسط آنها يك فرد يا عضو مي تواند تناسب رفتاري خود، ارتباط با همراهان، با اعضاء تخصص هاي مربوطه، با عموم مردم و نيز با تمامي افرادي كه يك رابطه حرفه‌اي را ايجاد نموده اند، را مشخص نمايد. هدف اصلي كالج، ايجاد ترويج دانش مربوط به تمامي جنبه هاي افراد شركت كننده در تمرين مي باشد البته با رعايت احترام نسبت به مقام انساني آنها.

بخش1: اعضاء بايد پي در پي كوشش كنند تا دانش و مهارت خود را بهبود بخشيده و امكان بهره مندي از دستاوردهاي حرفه اي خود را براي هم قطارانشان فراهم نمايند.

بخش2: بايستي اعضاء استانداردهاي علمي و حرفه اي بالايي را حفظ كنند و به طور عمدي با هر فردي كه از اين اصول تخطي مي كند مشاركت نكنند.

و...


دریافت فایل


تحقیق درباره آتونومي خودمختاري (هدفي مربوط به تخصصي شدن فيزيولوژي ورزش)

تحقیق درباره آتونومي خودمختاري,هدفي مربوط به تخصصي شدن فيزيولوژي ورزش,آتونومي,خودمختاري,هدفي,مربوط,به,تخصصي,شدن,فيزيولوژي,ورزش

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
سایر رشته های علوم انسانی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید