دانلود تحقیق در مورد اعجاز لفظی قرآن

دانلود تحقیق در مورد اعجاز لفظی قرآن

******************************************************

لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه

فرمت فایلورد (Word)

قابل ویرایش و آماده چاپ

******************************************************

 

قسمتی از محتوای فایل جهت بررسی شما پیش از خرید در زیر نمایش داده شده است:

 تعداد صفحات : 10 صفحه

چکیده:

سبک قرآن نه شعر است و نه نثر. اما شعر نیست برای اینکه وزن و قافیه ندارد بعلاوه، شعر معمولابا نوعی تخیل که تخیل شاعرانه نامیده می شود همراهاست قوام شعر به مبالغه و اغراق است که نوعی کذباست در قرآن تخیلات شعری و تشبیه های خیالی وجودندارد در عین حال نثر معمولی هم نیست، زیرا ازنوعی انسجام و آهنگ و موسیقی برخوردار است که درهیچ سخن نثری تاکنون دیده نشده است. مسلمین همواره قرآن را با آهنگهای مخصوص تلاوت کرده و میکنند که مخصوص قرآن است.

در دستورهای دینی رسیده است که قرآن را با آهنگ خوش بخوانید ائمه اطهار گاهی قرآن را در خانه های خود با آهنگی چنان دلربا می خواندند که مردم کوچه را متوقف می کردهیچ سخن نثری مانند قرآن آهنگ پذیر نیست، آن همآهنگ های مخصوصی که متناسب با عوالم روحانی است نهآهنگی مناسب مجالس لهو.

.

 

.

هندسه کلمات در قرآن بی‌نظیر است، نه کس توانسته یک کلم هقرآن را پس و پیش کند بدون آنکه زیبایی های آن لطمه وارد سازد و نه کسی توانسته مانند آن بسازد.

چون فقط تکه هایی از متن اصلی برای نمونه در این صفحه بارگذاری شده ممکن است هنگام انتقال مطالب از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درست درج نشوند ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است

متن کامل این فایل با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند را می توانید درپایین صفحه دانلود نمائید

 

 


دریافت فایل


دانلود تحقیق در مورد اعجاز لفظی قرآن

دانلود تحقیق ,اعجاز لفظی قرآن,اعجاز

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید